jojo123 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Som emnetittel sier... så hadde jeg syntes det hadde vært fint med en test med de to musene... Flere som er enige? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Trenger ikke. Har min Razer, og er STOR fornøyd.... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja, tror det går mye på smak og behag jeg da. Jeg liker ikke Razer sine mus, de passer ikke hånda mi - jeg synes også at en del av de nyere sliter med kvalitetsproblemer - dårlige knapper osv, men som sagt er det grunn smaken som avgjør, G5 passer meg perfekt. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei, takk for henvendelsen. Vi skulle ha mottatt Copperhead for lenge siden, men den ble borte under frakt. Det jobbes nå med å skaffe et nytt eksemplar til test. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Den har vært på lager et dusin plasser i lang tid, hvor vanskelig kan det være. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Den har vært på lager et dusin plasser i lang tid, hvor vanskelig kan det være. 5672520[/snapback] De får den tilsendt gratis. Mot retur etter testen er ferdig. Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå