sandalH Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hehehe.... da der skal eg prøva! Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Synd at det bare er tull. 5687100[/snapback] Jeg tror ikke at alt er tull.. den "mama" katten f. eks. den tror jeg er ekte... Den første ser også veldig ekte ut... det gjør den tredje også Den siste er vel mer under tvil, det er nok en grunn til at de tekster det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Alle er ekte, kattene snakker ikke men lager en lyd som vi TOLKER som ord, eller snakking. Den siste katten har de undertekst under for å fremheve det de mener de hører. Har dere ikke sett de indiske vidioene der de synger på indisk og så har noen lure norsker satt norsk undertekst for hva DE hører? Vi har jo aldri kommet til å høre noe spesielt i de sangene om vi ikke har had undertekstene. Jeg synes nå det er morsomt, og er ikke første gangen jeg har sett slikt på video. hadde vært mer tvilsomt om det hadde vært totalt åpentlyst hva de sa. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hahahaha, jeg lo så jeg grein av den siste katten. Don piaaaaano. Seff sier den bare bullshit. Den lager jo bare lyder, men det høres jo ut som om den er helt mokkis og sier ting som ikke gir mening i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ja den siste katten når den sier "oh don piaaano" ler jeg meg skakk Men altså, det er litt snodig.. går det an for en katt å si "p"? med tanke på at den ikke har noen lepper som kan knipes sammen... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hehe. var jo genialt tror det er ekte ja min katt lager alle mulig slags rare lyder Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 en katt er bedre enn en hund xD Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 den på slutten var jo tvilsom da , og det er vell rimelig vell kjent at når man tekster noe så er det letter og høre di ordene som teksten sier . 5673997[/snapback] Har aldri hørt rn katt lagd sånne lyder... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Inihelvete dåh. Åpna siden, skrev en sms mens jeg venta. Og når først "katta" åpnet kjeften kvapp jeg noe sykt. :!: Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Alle er ekte, kattene snakker ikke men lager en lyd som vi TOLKER som ord, eller snakking. Den siste katten har de undertekst under for å fremheve det de mener de hører. Har dere ikke sett de indiske vidioene der de synger på indisk og så har noen lure norsker satt norsk undertekst for hva DE hører? Vi har jo aldri kommet til å høre noe spesielt i de sangene om vi ikke har had undertekstene. Jeg synes nå det er morsomt, og er ikke første gangen jeg har sett slikt på video. hadde vært mer tvilsomt om det hadde vært totalt åpentlyst hva de sa. 5688690[/snapback] Off topic: noen som har link til de indiske videoene med undertekst. Mener å ha sett de på tv for lenge siden. Lyst å se de igjen Mvh, Sylvarius Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Nattkjole med urin //Sylvarius Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 å herregud, holdte på å le meg i hjel av den "nattkjole med urin" Kall det barnslig humor, men den var genial Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvis noen har katt, prøv å sett på den videoen så katten hører det. Katten min reagerte med en gang og begynte å hoppe opp for å se på skjermen og el helt vill. :!: Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Katta mi mjauer ikke Den bare piper... gidder ikke åpne kjeften Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hahahha, lo meg ihjel av den siste katta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå