Gå til innhold

LOL Snakkende Katter!

medlem-82104

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at det bare er tull.

5687100[/snapback]

Jeg tror ikke at alt er tull.. den "mama" katten f. eks. den tror jeg er ekte... Den første ser også veldig ekte ut... det gjør den tredje også :D

Den siste er vel mer under tvil, det er nok en grunn til at de tekster det :hmm:

Lenke til kommentar

Alle er ekte, kattene snakker ikke men lager en lyd som vi TOLKER som ord, eller snakking.

Den siste katten har de undertekst under for å fremheve det de mener de hører. Har dere ikke sett de indiske vidioene der de synger på indisk og så har noen lure norsker satt norsk undertekst for hva DE hører? Vi har jo aldri kommet til å høre noe spesielt i de sangene om vi ikke har had undertekstene.

Jeg synes nå det er morsomt, og er ikke første gangen jeg har sett slikt på video. hadde vært mer tvilsomt om det hadde vært totalt åpentlyst hva de sa.

Lenke til kommentar
Alle er ekte, kattene snakker ikke men lager en lyd som vi TOLKER som ord, eller snakking.

Den siste katten har de undertekst under for å fremheve det de mener de hører. Har dere ikke sett de indiske vidioene der de synger på indisk og så har noen lure norsker satt norsk undertekst for hva DE hører? Vi har jo aldri kommet til å høre noe spesielt i de sangene om vi ikke har had undertekstene.

Jeg synes nå det er morsomt, og er ikke første gangen jeg har sett slikt på video. hadde vært mer tvilsomt om det hadde vært totalt åpentlyst hva de sa.

5688690[/snapback]

Off topic: noen som har link til de indiske videoene med undertekst. Mener å ha sett de på tv for lenge siden. Lyst å se de igjen :)

Mvh,

Sylvarius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...