Ueland Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 På VGS nivå FÅR du utsettelse, på høyere utdanning får du IKKE utsettelse, enkelt og greit Dvs at får du læreplass får du utsettelse, enkelt og greit... Hvis de i det hele tatt tar seg bryet med å ta deg inn da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 er helt latterlig for min del da, jeg fikk innkallelse etter at jeg hadde begynt på bachelor utdanning, skal inn i slutten av mars, det føkker opp maks. det er liksom en måned før 2 semester er ferdig, og jeg har hybel og alt mulig. fikk ikke utsettelse heller. TAKK SKAL DU F*EN MEG HA. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Bare søk utsettelse på nytt 2mass, gjentatte ganger, med stadig lengre og mer masete brev. Ingen garantier, men det fungerte for min del. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hmm, jeg ringte etter at jeg var ferdig med skolen, skulle være lærling men fikk meg relevant jobb, han på telefonen sa da setter jeg to års utsettelse jeg, så var det fixa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå