Gå til innhold

ikke godt når ball møter baller!

FaO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under Norway-Cup i sommers spilte vi mot et eller annet land, glemte det nå i farten :( Tror det var Nigeria, uganda eller noe slikt.

EDIT: Sjekket med norwaycup.no, var Gifts Gambia. Vi var også i gruppe med vålerenga, der tapte vi 2-1!

Jeg er keeper, og så ble det 1vs1, meg vs en fra det andre laget.

Jeg løp ut for og blokke mest av målet, han skjøt ballen litt for langt forran seg, så jeg kastet meg etter den, det samme gjorde han.

Han traff meg rett i tissen :dontgetit:

Det gjorde så vondt at jeg nesten slokna! Husker jeg holdt på å spy, og en lege kom bort og sa at jeg måtte sjekke etter blod i urinen de neste 24 timene og håpe på at den ikke svulmer opp :thumbup:

Det verste var at han også traff ballen slik at den gikk i mål :thumbdown:

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar

Minner meg om den simpsons episode der Homer blant annet skal være i juryen for springfields beste video. Hans Moleman blir truffet av en ball mitt i skritte og Homer dør nesten av latter.

Kjennes godt når du får en ball slik rett i familie juvelene. Husker på skolen, skulle elevene spille fotball kamp mot lærerne. Jeg skulle være i mål. Sef måtte en på lærerlaget være ex spiss på Fk Lofoten. Da han var i nesten i felte, smelte han av rett mot meg, og ballen traff mitt i panna. Aldri sett så mange fine stjerner på en og samme dag (under dagslys).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...