Gå til innhold

Solblender til Canon EF 300mm f/4L IS USM?


Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av dette objektivet. Har forstått at solblender er lurt og at UV-filter vanligvis ikke er nødvendig. Noe annet jeg trenger?

 

Men hvor finner jeg solblender til dette objektivet? Har lett på flere nettbutikker, men finner bare til canon 300mm 2.8 og det koster jo ferdiggrilla flesk!

 

Er det forøvrig noen som har forslag til hvor jeg gjør best kjøp av denne linsa? Skal til Tyrkia i sommer...men vet ikke om det er så lurt å handle der?

 

Forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan slippe å lete for dette objektivet har innebygget solblender. Du trekker den ut som en tube og dytter den inn igjen når du pakker det ned. Sjennialt

 

 

 

...og om/når jeg går til innkjøp av denne blir det på eBay. Rundt $1000 må en regne med å gi for en 'som ny'.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Du kan slippe å lete for dette objektivet har innebygget solblender. Du trekker den ut som en tube og dytter den inn igjen når du pakker det ned. Sjennialt

 

 

 

...og om/når jeg går til innkjøp av denne blir det på eBay. Rundt $1000 må en regne med å gi for en 'som ny'.

5665589[/snapback]

Hvorfor har Canon kommet med dette til 300 F/4, men ikke paa F/2.8 (en dyrere modell)? Hoeres rart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...