Chatrine17 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vurderer kjøp av dette objektivet. Har forstått at solblender er lurt og at UV-filter vanligvis ikke er nødvendig. Noe annet jeg trenger? Men hvor finner jeg solblender til dette objektivet? Har lett på flere nettbutikker, men finner bare til canon 300mm 2.8 og det koster jo ferdiggrilla flesk! Er det forøvrig noen som har forslag til hvor jeg gjør best kjøp av denne linsa? Skal til Tyrkia i sommer...men vet ikke om det er så lurt å handle der? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Du kan slippe å lete for dette objektivet har innebygget solblender. Du trekker den ut som en tube og dytter den inn igjen når du pakker det ned. Sjennialt ...og om/når jeg går til innkjøp av denne blir det på eBay. Rundt $1000 må en regne med å gi for en 'som ny'. Endret 25. februar 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 GENNIAL! Takk for svaret! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du kan slippe å lete for dette objektivet har innebygget solblender. Du trekker den ut som en tube og dytter den inn igjen når du pakker det ned. Sjennialt ...og om/når jeg går til innkjøp av denne blir det på eBay. Rundt $1000 må en regne med å gi for en 'som ny'. 5665589[/snapback] Hvorfor har Canon kommet med dette til 300 F/4, men ikke paa F/2.8 (en dyrere modell)? Hoeres rart ut. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Solblender følger vel med på alle Canon L-objektiver... Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Øh, ja, jeg glemte å nevne den også Men L-objektivet mitt sitter jo på kameraet hele tiden, så den blir ikke mye brukt.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå