PoL-E Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er det noen som vet når monkey island 5 kommer, eller om det i hele tatt kommer en 5'er? Thanx på forhånd Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er ikke annonsert noe nytt spill i den serien. Lenke til kommentar
TheGrimSqueaker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 I Escape from Monkey Island sa Voodoo-lady noe om at hun hadde en fem-spills-kontrakt med LucasArts. Kanskje et lite hint...? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ja, det kommer helt sikkert en 5'er, men sikkert ikke før om 2-3 år. Litt synd siden jeg digger Monkey Island serien :smile: (og andre gode adventurespill med humor) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Synes det ble for dumt etter 2'ern jeg. 3'ern var forsåvidt ok, men ikke mer. Når ikke Ron Gilbert får fortsette på historien sin slik som den skal være er det ikke noe gøy lengre....det er bare han som vet hemmeligheten :smile: Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Tre'ern var gull! Ute på skipet og fekta med replikker osv.. Tivoli og allt! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Bare de går tilbake til grafiken i 3 så er jeg førnøyd jeg likte ikke grafiken i nr4. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 16:47, skrev TheGrimSqueaker:I Escape from Monkey Island sa Voodoo-lady noe om at hun hadde en fem-spills-kontrakt med LucasArts. Kanskje et lite hint...? jeg synes å huske at guybrush også sa det, da har vi jo to stykker som bekrefter det! håper på en 5'er! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Monkey island er gull. Spillte det på amiga:) Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei. Jeg har spillt gjennom hele MI serien og må få si det at etter MI 2 så har serien tapt seg KRAFTIG. Grafikken burde ikke vært forbedret i det heletatt, den var en del av sjarmen ved de to første spillene. Men det største feilgrepet var allikevell å ta fra oss pek-og-klikk i 4'ern. Min mening : 2'ern er det beste, uten tvil. Går ut fra at det kommer en 5'er da, som noen sa tidligere, det ble "hintet" frempå i 4'ern. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 23:06, skrev SirHartge:Monkey island er gull. Spillte det på amiga:) Jepp monkey island 2, på 12 disker var det ikke? Synes synd på de stakkarene som hadde en diskettstasjon og ingen hd. Jeg hadde jo en toppmodel gvp 52 meg hd :smile:. AtW Lenke til kommentar
TheGrimSqueaker Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg må begynne med å si at jeg er en STOR beundrer av Monkey Island-spillene som var rett og slett geniale og av topp kvalitet !!!!! BORTSETT FRA 4'eren!!!!!!!!!!!!!!!! Den var en GIGANTISK skuffelse og jeg ikke gadd å begynne på nytt...) Håper virkelig at de skjerper seg, går tilbake til 2D og pek-og-klikk systemet og for all del tar seg GOD tid når de skal lage 5'eren! Da ville jeg blitt uendelig takknemlig hvis de fikk retta opp i ryktet om de gode MI spillene :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 2'ern? best?? Fysj, totalt uenig :smile: 1'ern ruler jo. Toern er for vanskelig, men foreldrene-er-døde-dansen er jo morsom da. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Atte, hvis jeg sier at det kommer en 5'er. Blir det sant da? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 kanskje de vil bruke cel shading i 5'ern ;P. uansett de holder jo på med full throttle 2 og sam'n'max 2. _________________ "Games lubricate the body and the mind." --Benjamin Franklin [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-09-23 23:26 ] Lenke til kommentar
TheGrimSqueaker Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ser framover til at Sam 'n Max 2 kommer. Får bare håpe at de ikke ødelegger det på samme måte som de gjorde med MI4. Synes MI3 er like bra som de to første. MI2 er kanskje hakket bedre men 1'ern er jo klassikern. 4'ern er så dårlig at jeg vil holde den helt utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå