Gå til innhold

Når kommer Monkey Island 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-22 16:47, skrev TheGrimSqueaker:

I Escape from Monkey Island sa Voodoo-lady noe om at hun hadde en fem-spills-kontrakt med LucasArts. Kanskje et lite hint...?

jeg synes å huske at guybrush også sa det, da har vi jo to stykker som bekrefter det!

håper på en 5'er!

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har spillt gjennom hele MI serien og må få si det at etter MI 2 så har serien tapt seg KRAFTIG. Grafikken burde ikke vært forbedret i det heletatt, den var en del av sjarmen ved de to første spillene. Men det største feilgrepet var allikevell å ta fra oss pek-og-klikk i 4'ern.

Min mening : 2'ern er det beste, uten tvil.

Går ut fra at det kommer en 5'er da, som noen sa tidligere, det ble "hintet" frempå i 4'ern.

Lenke til kommentar

Jeg må begynne med å si at jeg er en STOR beundrer av Monkey Island-spillene som var rett og slett geniale og av topp kvalitet :grin: !!!!!

BORTSETT FRA 4'eren!!!!!!!!!!!!!!!!

Den var en GIGANTISK skuffelse :evil::mad: og jeg ikke gadd å begynne på nytt...)

Håper virkelig at de skjerper seg, går tilbake til 2D og pek-og-klikk systemet og for all del tar seg GOD tid når de skal lage 5'eren! Da ville jeg blitt uendelig takknemlig hvis de fikk retta opp i ryktet om de gode MI spillene :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...