CeSium Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Når jeg spiller Age Of Empires 2 så slår PC'n seg av, men ikke når jeg spiller andre spill. Tar sånn 5-10 minutter før den slår seg av. Hakke peiling på hva det kan være :S Det kan være fordi PC'n blir varm. Lasta ned speed fan og da hadde jeg 48 grader eller noe etter en stund. Veit ikke om speed fan er helt korrekt for bærbare da men Hjelp meg! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Siden det er snakk om en bærbar er det nok fordi den blir for varm som du sier. Mye støv rundt vifter og kjøleribber kan gi vesentlig dårligere nedkjøling om det er tilfellet. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 noe peiling på hvordan jeg kan kjøle den bedre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Kjøp trykkluft å peis ut alt støvet så blir alt så mye bedre.. du kan også kjøpe sånne "brikker" til å ha under pc'en som har vifter og slikt som kjøler Endret 26. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 kan du gi meg link til billige "brikker" ? Syns det er merkelig at PC'n bare blir varm når jeg spiller AOE 2, bruker PC'n nå men nå går det helt bra... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Her har du ett, men det er ikke så billigt.. Her er en del billigere version orka ikke lete mere i kveld.. skal sove Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Kannoen hjelpe meg med å finne flere? Den billige var utsolgr. Selger de ikke det noen andre steder enn komplett? Finner ikke Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Merkelig hvis grunnen er at den blir for varm etter bare 5-10 minutters spilling av AoE2.. Den skulle vel blitt for varm av andre spill også da? Har du forsøkt reinstallasjon av spillet? Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Funker fjell med bl.a. cs og AOE 3 faktisk... merkelige greier.. har ikke innstallert spillet..bare kopiert mappa fra noen.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 OK, uten installasjonsfil blir det jo litt verre å ta en reinstallasjon. Hvor varmt er det etter et kvarters AoE3 da? Hvor varm er den akkurat nå mens du er her på HW.no? Blir den bare helt død? Slår seg bare av uten noe som helst forvarsel? Som sagt, jeg tror det er spillet som skaper seg.. Ikke det at jeg er en ekspert på området Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Dette er ifølge SppedFan: Akkurat nå: 42 grader Har ikke AOE 3 for øyeblikket så kanke skjekke Tror egentli det bare er noe merkelig med spillet. Skal prøve å innstallere det eller noe. Skal spille det på skolen i morra kasnkje så jeg får testa da Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Nå testet jeg den andre versonen av AOE 2. Concuest et eller anna, da kunne jeg spille så lenge jeg ville. Merkelig dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå