Gå til innhold

Homofil og kristen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
big deal, kristen flest godtar homofile som helt vanlie mennesker.

Selvfølgelig er det tullinene som kommer frem, for det er ikke intresant å høre om en kristen som faktisk synns det er greit med homofile!!

5675604[/snapback]

Om det er så utrolig liten prosent andel av de kristne som faktisk ikke liker homofile så er det vel på tide at de melder seg ut av kirka de som ikke har noe imot homofili for å vise avsky mot slikt syn så kan de som er imot homofile sitte der og kose seg med kirka si...

Dere er jo kristne selv om dere ikke er medlem.

Ps. Om kirke og stat skal skille vei så må folk melde seg inn i den nye kirka og ikke bare overføre de gamle listene siden de fleste ikke engang er kristne så skal vi se hvor mange medlemmer den får da.

Endret av anal_fabet
Lenke til kommentar
big deal, kristen flest godtar homofile som helt vanlie mennesker.

Selvfølgelig er det tullinene som kommer frem, for det er ikke intresant å høre om en kristen som faktisk synns det er greit med homofile!!

5675604[/snapback]

Om det er så utrolig liten prosent andel av de kristne som faktisk ikke liker homofile så er det vel på tide at de melder seg ut av kirka de som ikke har noe imot homofili for å vise avsky mot slikt syn så kan de som er imot homofile sitte der og kose seg med kirka si...

Dere er jo kristne selv om dere ikke er medlem.

Ps. Om kirke og stat skal skille vei så må folk melde seg inn i den nye kirka og ikke bare overføre de gamle listene siden de fleste ikke engang er kristne så skal vi se hvor mange medlemmer den får da.

5675646[/snapback]

Det var det jeg gjorde :cool:

Lenke til kommentar
oppfordrer alle ikke kristene og kristene som er for homofili og fylle ut denne og sende den inn så blir verden et mye hyggeligere sted der alle av alle farger og legninger danser håndi hånd

http://www.human.no/upload/Skjema/skjema_u...rken010106.pdf

5675687[/snapback]

Hva er definisjonen på å være "for" homofili da? Jeg tror ikke jeg er for homofili, men jeg har ikke noe imot det.

Lenke til kommentar
Sunn fornuft beviser det bra nok for meg også! :D

Og hvilke beviser er det?

Hva annet har du enn det andre har fortalt deg, og det som står i en bok som påstår å si sannheten? Hvem vet at den sier sannheten? Hvordan vet man det?

5676298[/snapback]

Jeg veit at Gud finnes. Men du behøver ikke å tro på meg for det.

Jeg har opplevd Gud. Jeg har bedt og fått svar... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...