Zyrex_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 jeg dum? katolikker er kristene de også. bare to rettninger av kristendommen Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 OI DA!......nå ble du eid gitt goliatmo :!: Katolikk og Protestant er to deler av en kirke, men de er jo kristne .... :!: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 big deal, kristen flest godtar homofile som helt vanlie mennesker. Selvfølgelig er det tullinene som kommer frem, for det er ikke intresant å høre om en kristen som faktisk synns det er greit med homofile!! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 har hørt mye om hu biskopkjærringa rose marie noe. er da for homoseksualitet hu. hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Big deal? nei jøss....er vel noe av det værste en kan ta feil av i en diskusjon som denne og ellers og :!: Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) big deal, kristen flest godtar homofile som helt vanlie mennesker.Selvfølgelig er det tullinene som kommer frem, for det er ikke intresant å høre om en kristen som faktisk synns det er greit med homofile!! 5675604[/snapback] Om det er så utrolig liten prosent andel av de kristne som faktisk ikke liker homofile så er det vel på tide at de melder seg ut av kirka de som ikke har noe imot homofili for å vise avsky mot slikt syn så kan de som er imot homofile sitte der og kose seg med kirka si... Dere er jo kristne selv om dere ikke er medlem. Ps. Om kirke og stat skal skille vei så må folk melde seg inn i den nye kirka og ikke bare overføre de gamle listene siden de fleste ikke engang er kristne så skal vi se hvor mange medlemmer den får da. Endret 27. februar 2006 av anal_fabet Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) oppfordrer alle ikke kristene og kristene som er for homofili og fylle ut denne og sende den inn så blir verden et mye hyggeligere sted der alle av alle farger og legninger danser håndi hånd http://www.human.no/upload/Skjema/skjema_u...rken010106.pdf Endret 27. februar 2006 av Zyrex_ Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Linken funka ikke hos meg ^^ Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 fiksa nå, så skrive litt lengere får å få langt nok innlegg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 big deal, kristen flest godtar homofile som helt vanlie mennesker.Selvfølgelig er det tullinene som kommer frem, for det er ikke intresant å høre om en kristen som faktisk synns det er greit med homofile!! 5675604[/snapback] Om det er så utrolig liten prosent andel av de kristne som faktisk ikke liker homofile så er det vel på tide at de melder seg ut av kirka de som ikke har noe imot homofili for å vise avsky mot slikt syn så kan de som er imot homofile sitte der og kose seg med kirka si... Dere er jo kristne selv om dere ikke er medlem. Ps. Om kirke og stat skal skille vei så må folk melde seg inn i den nye kirka og ikke bare overføre de gamle listene siden de fleste ikke engang er kristne så skal vi se hvor mange medlemmer den får da. 5675646[/snapback] Det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 oppfordrer alle ikke kristene og kristene som er for homofili og fylle ut denne og sende den inn så blir verden et mye hyggeligere sted der alle av alle farger og legninger danser håndi hånd http://www.human.no/upload/Skjema/skjema_u...rken010106.pdf 5675687[/snapback] Hva er definisjonen på å være "for" homofili da? Jeg tror ikke jeg er for homofili, men jeg har ikke noe imot det. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 utrykte meg kanskje ikke klart. men er du kristen og mener statskirken går feil vei med å ikke tillate homofile. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Sunn fornuft beviser det bra nok for meg også! Og hvilke beviser er det? Hva annet har du enn det andre har fortalt deg, og det som står i en bok som påstår å si sannheten? Hvem vet at den sier sannheten? Hvordan vet man det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sunn fornuft beviser det bra nok for meg også! Og hvilke beviser er det? Hva annet har du enn det andre har fortalt deg, og det som står i en bok som påstår å si sannheten? Hvem vet at den sier sannheten? Hvordan vet man det? 5676298[/snapback] Jeg veit at Gud finnes. Men du behøver ikke å tro på meg for det.Jeg har opplevd Gud. Jeg har bedt og fått svar... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 DU fikk svar ja, du ba om "bli lys" og sola kom til vanlig tid om morran :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Slutt å hån andre mennesker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå