lohelle Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) hei! holder på å montere alarm på min Volvo S40.. Problemet mitt er å koble dette mot sentrallåsen.. Alarmsystemet sender en kort puls (strøm) gjennom "lock wire" for å låse og en puls gjennom "unlock wire" for å låse opp.. puls kan være jord eller +12V alt etter hvordan jeg kobler.. sånnt relè med pin 30, 87a, 87 og 85+86.. 85 og 86 er "inni" alarmboksen liksom.. Problemet mitt er at jeg må BRYTE kontakten på en bestemt ledning for å låse og så må det være "kontakt" gjennom samme kabelen for at dørene skal være "åpne".. Men alarmen sender bare ut korte pulser.. så den låser seg for så å åpne igjen med en gang! Finnes det en liten duppeditt som holder kontakt mellom to pinner helt til den får en kort "lock-puls" på inngang 1 og holder den da brutt helt til den får en "unlock-puls" på inngang 2.. altså.. problemet mitt er at alarmen sender en kort puls.. men jeg trenger "konstant" signal.. Noen snakket om noe som heter 451M eller noe slikt... HJELP! hehe Endret 25. februar 2006 av lohelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå