Øyvind€ Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Fant en intr. haug med kjetting... Syns dette ble litt kult jeg, eller... var d ? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 syns iværtfall at det var et fint bilde.. bra farger.. og det var noe med fokuset å klarheten i det som gjor det fint! .. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Sett bort fra noen litt uheldige reflekser, så er det bildet fint. Noen vil sikkert argumentere for større dybdeskarphet, og jeg vil ikke være helt uenig i det. Fint som det er, men det kunne vært mer skarphet for å understreke mønsteret. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg likte dette bildet sånn det er. Kanskje litt blasst, men det kan også være skjermen min. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg likte det ganske godt, men er enig i det med refleksene og så savner jeg litt mer kontrast. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Synes det er et råtøft bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå