ThaJaCkal Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har fått innvilget ny skjerm på jobb, sitter med en gammel utslitt EIZO F77. Tester nå en EIZO flexscan T965. Men som sagt, bare tester. Alt dette er 21" skjermer. Hardware: PIII 1GHz 512MBRam Matrox G550 Eventuelt noen andre forslag til en god skjerm? Lenke til kommentar
en fyr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Valgte en Sony E530 på jobb på grunnlag av at jeg har hatt en Sony GS420 hjemme i snart 3 år, og har vært 100% fornøyd med den. E530'en var akkurat som forventet, absolutt å anbefale. Er det forresten bare jeg som synes at Eizo CRT skjermer ikke helt lever opp til ryktet sitt om at de skal være så bra ? Alle Eizo CRT'er jeg har sett har hatt problemer med en "ghost" til høyre for bokstaver når en bruker hvit bakgrunn, som f.eks. standard i Office. Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Dette kan stemme ganske bra, jeg fikk nettopp tilbudet om å beholde EIZOen (T965), men den ghoster en del, men bare til venstre på skjermen. Lenke til kommentar
Vantage Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har for tiden både SonyG500 og EizoF980. Jeg syns Eizo'en er klarere, og har litt bedre bilde, men Sony'en er flat da.. lite pluss det :wink: Jeg skal forresten selge en av dem.. inntresert? :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er best med flat skjerm. Bildet blir mye bedre + du har en større overflate. Jeg har selv en G400, den funker glimmers:) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hopp voer på lcd skjermer så får dere enda bedre blide. 2* eixo l575 på dvi kabler og dere blir konger! Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 12:26, skrev en fyr:Er det forresten bare jeg som synes at Eizo CRT skjermer ikke helt lever opp til ryktet sitt om at de skal være så bra ? Nei, vi er noen få som en gang i blant tør å stille oss lagelig til for hugg ved å hevde dette. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 12:26, skrev en fyr:Er det forresten bare jeg som synes at Eizo CRT skjermer ikke helt lever opp til ryktet sitt om at de skal være så bra ? Tja, de billige Eizo skjermene er ikke noe bedre enn andre i samme prisklasse IMHO, men toppmodellene er jeg kjempebegeistra over :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har Sony G420 og kan ikkje tenke meg at den du skal ha deg er dårligere... Denne er iallefall digg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå