wil Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei. Sitter her med min kjære SE K750i telefon, men er ikke helt fornøyd med themesene som følger med på den. Jeg synes den orginale walkman themesen til SE W800i er litt fin, men jeg har ikke funnet den på nett enda, har søkt lenge. Noen som vet hvor jeg finner den/om noen kan legge ut en link til den her på forumet? Tenkte at når jeg får bygga den nye maskina mi så skal jeg legge over endel themes på K750i`en min. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du finner den på blant annet www.zedge.no Eller så kan du bare be en bekjent med W800i om å sende den, men det var jo ikke svar på det du spurte om Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Yes, it`s correct men er det meninga at den skal være animert? Det er den iallefall i SE Theme Creator. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Den orginale walkman-layouten er animert, ja Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ok. takk for hjælpa. Jo, jeg har noen komiser som har den telefonen, men skulle se om jeg fant den på nett først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå