Khazeth Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg har hatt et Philips-headset (dette) en god stund nå, men det viste seg fort at de ikke var av beste kvalitet. Etter kort tid begynte den høyre speakeren å skurre verre enn verst, og det ble jo selvfølgelig veldig irriterende. Etter et par måneder ble den også ganske løs i skjøten mellom speakerene og selve bøylen. Dette ble bare verre og verre, og selv om jeg skrudde skruene fast hver gang det skjedde gikk det bare et par timer før de var løse igjen. For noen uker siden satt min niese og så på noen filmer mens hun brukte headsettet som sin kilde for lyden. Da skjedde det at leddet løsnet litt ekstra, og speakeren ble vridd 360 grader, og ledningen som lå inne i skjøten røk tvers av. Dette sier jo litt om kvaliteten her, så jeg er ikke veldig fristet til å betale for noen reparasjon. Derfor har jeg i det siste begynt å se på et nytt headset. Jeg så ganske mye etter design, men mest etter god lyd. Da jeg endte opp med disse to fra Skullcandy - Ti og GI - begynte jeg å lete etter tester, men fant ingen. Er det noen her som har disse eller har noen erfaringer med dem? Kanskje til og med noen som kan sammenligne dem med mitt gamle headset? (En kompis har også Sony MDR-V700DJ, som jeg har lånt et par ganger, og det er like bra om noen kan sammenligne Skullcandy med dem ) Hvis noen med erfaring fra disse heller vil anbefale andre, tar jeg veldig gjerne imot tips. Endret 25. februar 2006 av simaune Lenke til kommentar
Khazeth Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Siden det ble ganske få svar har kan jeg legge til at jeg atr imot alt av anbefalinger når det gjelder headset. Har bladd litt i gamle tråder, men de jeg fant var så gamle at modellene ikke er så veldig attraktive lengre... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 tror jeg ville tatt de hvite .......... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Stemmer på de svarte. Noen i norge som selger disse? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Her finnes ihvertfall litt utvalg av merket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spaceworld fører Skullcandy. Fete klokker, stilig gimmick, men gjennomsnittelig lyd. :-\ Lenke til kommentar
Khazeth Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 De selger et par varianter her. Tror nok jeg går for de hvite, hvis jeg finner ut litt mer om lyden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Netshop har hele sortimanget tror jeg. Ville gått for de hvite Lenke til kommentar
laqua Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ikke mye tester av Skullcandy ute og går .. mange på forummet som har spurt etter akkurat dette. Det ligger imidlertid to "kundeomtaler" av det hvite TI headsettet på www.nowire.no - men det virker som om erfaringene fra forummet her er de samme, tøft utseende og ikke fullt så tøff lyd .. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hey, jeg var faktisk innom spaceworld idag, og han sa at crusher og en til, husker ikke hvilken den var, v ar veldig gode. det var extremt god lyd i de.. skal selv kjøpe skullcandy! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) selv har jeg prøvd disse skullkandy "klokkene" og jeg ble ikke så veldig overbevist etter testen. For det første er de ganske dyre. Og for det andre så har jeg et sett med gode gamle sony "klokker" som har mye bedre lyd, bedre komfort og mye billigere pris. Men det er jo som alt her i verden. Man kjøper ting etter design og ikke etter kvalitet. Endret 8. september 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå