Gå til innhold

Køpe nytt headset (Skullcandy)

Khazeth

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et Philips-headset (dette) en god stund nå, men det viste seg fort at de ikke var av beste kvalitet. Etter kort tid begynte den høyre speakeren å skurre verre enn verst, og det ble jo selvfølgelig veldig irriterende.

Etter et par måneder ble den også ganske løs i skjøten mellom speakerene og selve bøylen. Dette ble bare verre og verre, og selv om jeg skrudde skruene fast hver gang det skjedde gikk det bare et par timer før de var løse igjen. For noen uker siden satt min niese og så på noen filmer mens hun brukte headsettet som sin kilde for lyden. Da skjedde det at leddet løsnet litt ekstra, og speakeren ble vridd 360 grader, og ledningen som lå inne i skjøten røk tvers av. Dette sier jo litt om kvaliteten her, så jeg er ikke veldig fristet til å betale for noen reparasjon.

Derfor har jeg i det siste begynt å se på et nytt headset. Jeg så ganske mye etter design, men mest etter god lyd. Da jeg endte opp med disse to fra Skullcandy :dribble: - Ti og GI - begynte jeg å lete etter tester, men fant ingen. Er det noen her som har disse eller har noen erfaringer med dem? Kanskje til og med noen som kan sammenligne dem med mitt gamle headset? (En kompis har også Sony MDR-V700DJ, som jeg har lånt et par ganger, og det er like bra om noen kan sammenligne Skullcandy med dem :) )

Hvis noen med erfaring fra disse heller vil anbefale andre, tar jeg veldig gjerne imot tips. :)

Endret av simaune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ikke mye tester av Skullcandy ute og går .. mange på forummet som har spurt etter akkurat dette. Det ligger imidlertid to "kundeomtaler" av det hvite TI headsettet på www.nowire.no - men det virker som om erfaringene fra forummet her er de samme, tøft utseende og ikke fullt så tøff lyd ..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

selv har jeg prøvd disse skullkandy "klokkene" og jeg ble ikke så veldig overbevist etter testen. For det første er de ganske dyre. Og for det andre så har jeg et sett med gode gamle sony "klokker" som har mye bedre lyd, bedre komfort og mye billigere pris.

Men det er jo som alt her i verden. Man kjøper ting etter design og ikke etter kvalitet.

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...