affas Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Noen gode forslag til PC Kabinett. Skal være av midi tower og ikke for stort. Har sett chieftec sine, men synes de er for høye. Helst ett kabinett som ikke skrangler og bråker. Gode forslag mottaes med takk. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 In-Win Midi Tower Spesiellt stillegående kabinett fra IN-Win som er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Skrueløst og billig :smile: Vet ikke hvor bra det er, men har en følse av at slike kabinetter suger litt ;P Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.microplex.no har et stort utvalg av Lian Li kabinetter. Der burde du nok finne et som passer til deg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg er fornøyd med Aopen, men de ser jo litt triste ut da... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 08:55, skrev affas:Noen gode forslag til PC Kabinett. Skal være av midi tower og ikke for stort. Har sett chieftec sine, men synes de er for høye. Helst ett kabinett som ikke skrangler og bråker. Gode forslag mottaes med takk. InWin er nevnt, det er et bra alternativ. Har du sett på f.eks Chieftec sitt DH01W? Det er ikke så veldig høyt :smile: Addtronics bør også vurderes. Har ikke prøvd akkurat det som er i linken, men Addtronics lager gode (men stygge?) kasser. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 HAr lian li kabinett og er veldig godt fornøyd med de. Det du bør passe på er at du finner et kabinett som går langt bakover. Altså nærmere 50 cm for et midi kabinett. Jeg gikk fra aopen bigtower til lian li miditower og har bedre plass i midin. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl det anbefaler jeg da jeg har det selv:> Super fornøyd Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Kjøp AopenHb600 tror jeg sitt nye maxitower ikke like store som Chieftec. -Bra design -Plass til å bygge i -Billig(mener jeg) -Nye funksjoner Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo lan :smile:) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Aopen H600a er et ganske så bra kabinett ja :smile: Fikk et i posten for noen uker siden, og må si jeg er ganske så fornøyd! Kjøpte det på yatack.no faktisk. Til 713 kroner!! Men nå har de satt opp prisen... Se på psdata.no. Der har de der nevnte tower + den nye svarte utgaven :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå