Laman Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Jeg får ikke iPoden min til å virke. Når jeg plugger den inn i datamaskinen via usb-ledningen registrerer ikke iTunes at noen iPod er koblet til. Jeg har prøvd å resette iPoden min men det førte bare til at jeg mistet all musikken jeg hadde innpå den. Jeg får ikke til å avinnstalere iTunes, og noen andre programmer. Får ofte feilmelding ved installasjon/avinstallasjon av enkelte programmer; "kan ikke finne installasjonspakke". Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få musikken min tilbake på iPoden min? Mvh. Laman Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 har du prøvd å oppdatere softwaren på iPoden din? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 iPod Updater sier at iPoden min er oppdatert. Jeg får ikke oppdatert iTunes, kan det være årsaken til problemet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 - Har du Windows XP? - Kan prøve å slette iTunes-mappa og sjå om du kan fjerne den frå programlista på den måten for så å installere på nytt. - Har du installert drivarane til iPoden på PCen? - Når du koplar den til, viser den eit stoppskilt og melder om at du ikkje skal kople frå? - Kva type og generasjon iPod har du? - Har du Firewire tilgjengeleg? - Når du koplar den til PCen, finn du iPoden i Min Datamaskin? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Ja, jeg har Windows XP. Jeg har tidligere klart å bruke iPoden min helt uten problemer. Hvis jeg åpner install-fila til iTunes så får jeg bare feilmelding, så jeg tror ikke det er så lurt å slette iTunes ved å slette iTunes-mappen. Da kan det hende at jeg sitter igjen uten mulighet for å bruke iTunes i det hele tatt. Når jeg kobler til iPoden så finner jeg den i min datamaskin. iPoden viser også det stoppskiltet. Har ingen firewirekabel. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) hvis ikke du får til å fjerne itunes må du prøve å finne en måte å force windows til å få fjernet den på. kanskje det funker med å boote i safemode, da trykker du f8 under oppstart. også legger du inn nyeste i-t. du kan jo evt og teste ut EphPod. Endret 27. februar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå