Gå til innhold

problemer med iTunes og iPod

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke iPoden min til å virke. Når jeg plugger den inn i datamaskinen via usb-ledningen registrerer ikke iTunes at noen iPod er koblet til. Jeg har prøvd å resette iPoden min men det førte bare til at jeg mistet all musikken jeg hadde innpå den. Jeg får ikke til å avinnstalere iTunes, og noen andre programmer. Får ofte feilmelding ved installasjon/avinstallasjon av enkelte programmer; "kan ikke finne installasjonspakke".

Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få musikken min tilbake på iPoden min?

Mvh. Laman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Har du Windows XP?

- Kan prøve å slette iTunes-mappa og sjå om du kan fjerne den frå programlista på den måten for så å installere på nytt.

- Har du installert drivarane til iPoden på PCen?

- Når du koplar den til, viser den eit stoppskilt og melder om at du ikkje skal kople frå?

- Kva type og generasjon iPod har du?

- Har du Firewire tilgjengeleg?

- Når du koplar den til PCen, finn du iPoden i Min Datamaskin?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har Windows XP. Jeg har tidligere klart å bruke iPoden min helt uten problemer. Hvis jeg åpner install-fila til iTunes så får jeg bare feilmelding, så jeg tror ikke det er så lurt å slette iTunes ved å slette iTunes-mappen. Da kan det hende at jeg sitter igjen uten mulighet for å bruke iTunes i det hele tatt. Når jeg kobler til iPoden så finner jeg den i min datamaskin. iPoden viser også det stoppskiltet. Har ingen firewirekabel.

Lenke til kommentar

hvis ikke du får til å fjerne itunes må du prøve å finne en måte å force windows til å få fjernet den på. kanskje det funker med å boote i safemode, da trykker du f8 under oppstart. også legger du inn nyeste i-t.

du kan jo evt og teste ut EphPod.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...