KVTL Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er mer forutsigbart synes jeg. Måtte nesten krangle meg til et prosentkort i år gitt Dessuten så trekker man mer når man har prosenttrekk under et visst beløp som vi kan kalle X. Ja selvfølgelig kan man be arbeidsgiver trekke mer, men hvorfor stresse med det når prosentkortet gjør akkurat samme nytten. (Dessuten kan det hende at arbeidsgiver trekker for lite og glemmer at du ville bli trekt mer.) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 I såfall har du en temmelig useriøs arbeidsgiver. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Man kan jo faktisk betale inn skatt med giro hvis man vil det. Staten gir god rente, den Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 hvor mye rente får man på penger som har blitt trukket for mye i skatt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvor mye rente får man på penger som har blitt trukket for mye i skatt? 5696827[/snapback] Jeg har ikke tallet foran meg her, desverre, men den er bedre enn mye annet. Følger kanskje Norges bank eller noe under? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 genialt haha. Jeg beholder frikortet resten av året da, for da trekkes jeg skatt på 50 %. Tjener nok 50 000 i år tror jeg... Vurderer å bytte etter dette året. (har enkeltmannsfore. med underskudd på 20 000 i år) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis du vet at man tjeenr over fribeløpet så er vel frikort en dårlig løsning. Hvis jeg ikke husker feil så måtte man også skatte for fribeløpet når man gikk over til vanlig skattekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå