Skogslik Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Eg har fått 4 kostymer til dem som d går ann og få det til. Eg har tatt Story Mode 2 ganger. men ka skall eg gjøre for og få flere kostymer? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Eg har fått 4 kostymer til dem som d går ann og få det til. Eg har tatt Story Mode 2 ganger. men ka skall eg gjøre for og få flere kostymer? 5664603[/snapback] Det er ikke alle som har flere enn 4 kostymer. For å få flere kostymer er det bare å runne story eller timeattack (for de som ikke er med på story) flere ganger. Et kostyme per gang du klarer det. Sjekk GameFAQ's for info om hvor mange kostymer de forskjellige personene kan ha. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 ok Men ka er system voices og kordan unlocker man det? :S Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 System voice er det man hører før en kamp starter. Altså ting som "Get Ready... Go", og man kan få system voicen til de fleste personene i spillet. For å få system voice til en person må du klare hele exercise'en til den personen i Sparring Mode. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Javell, men hva er Sparring Mode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå