HotShotChicken Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Fikk tilslutt en plass god nok til et par bilder... ...klarte å få nesten 50% av bildene i fokus med Nikkor 70-300 ED...og den er ikke rask øvrig: Nikon D70 Endret 25. februar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Fine sportsbilder alle de tre med utøvere i. Ikke noe jeg kunne gjort annerledes her. Du er jo ganske prisgitt omgivelsene, og farten det skjer i. Lenke til kommentar
kak Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Fine bilder, men jeg savner noe vesentlig, nemlig ski! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Veldig fine bilder. Skarpe og gode farger. Men som kkristi sier, skiene mangler. Og de er rimelige viktige under skirenn. Dette blir vel nesten en rekke med portretter. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 jeg er enig i at skiene godt kunne vært med, men det var ikke mulig å få dem med fra mitt ståsted ...isåfall ville jeg fått bilde av tilskuere hengende over sperringene ...dermed ble det med "sportsportretter" Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Likte bildet av Amerikaneren, var det ikke han som gikk en kjempeetappe og sendte USA ut i ledelse etter første etappe? Jeg likte bildene godt selv om ikke skiene var med. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Fin komp på de synes jeg. Synes egentlig det av markøren var kulest, eneste som mangler der er deler av en skiløper som går ut av bildet.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Syntes faktisk det hvor Ole Einar (?) holder armene inntil kroppen, i motsetning til de andre bilde, var finest. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Likte bildet av Amerikaneren, var det ikke han som gikk en kjempeetappe og sendte USA ut i ledelse etter første etappe?Jeg likte bildene godt selv om ikke skiene var med. det var han ja, gikk en kjempe etappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå