Mitre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei Har tenkt å sette opp en PC (ca 300 MHz)som fungerer som en WEBserver, DNS, FTP, NEWS, NFS + + i tillegg til at den brukes som branmur og router. Skal bruke 2 nettverkskort, 1 IP til Internett, den andre til Intranett. Linux skal kjøre på denne. Er det fysisk mulig? Hva med sikkerhet? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 (for å lage en lang reply kort) Allt er mulig, sikkerheten er det opp til deg å sette opp. btw...vurder noen alternativ til rh også da :wink: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg skal gjøre akkurat det samme i dag. Hvordan, finner jeg ut på aboutdebian.com :smile: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har selv satt opp en router med de fleste av disse tjenestene selv, og det skaper ingen problemer. Men sikkerheten er det nok du som må confe, Lenke til kommentar
Mitre Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 RH begynner å bli nesten litt for lettvint :smile: Er vandt til å knote med Amiga :wink: Serveren jeg skal sette opp er en industri PC (halfsize hovedkort). Den er vifteløs og måler: 114 X 197 X 245mm Veier 2.8kg. 4 slot PCI Koster litt over 3000kr i følge leverandør. Kan køre både på HD og Flash (min 120MB) Så slipper man støy... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.clarkconnect.org har alt du trenger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå