alexkl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei Skjermkortet mitt er et POV 7800gt, jeg har den driveren som fulgte med på cd, Har lett påå nvidia.com etter driver men fant bare en til 7800gtx, og en haug med andre ting jeg ikke skjønte lurte på om noen kunne hjelpe meg og finne den nyeste drivern? har for tiden en driver som heter 8.1.9.5.. tusen takk for eventuelt link og hjelp Lenke til kommentar
arokh Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Skjønner ikke at du ikke klarte å finne den på nvidia.com http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html Kanskje du ble forvirret av Geforce GO 7800GTX seksjonen? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du kan bruke siste utgave av drivere fra Nvidia, det er 81.98. Regner med at du så på Geforce go 7800 GTX, den er for bærbare pc'er. Bruk linjen ovenfor den og velg operativsystem osv, så laster du den ned og innstallerer den... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har 7800gt, men på enkelte info`er på pc`en min, står det at jeg har gtx, men det stemmer jo ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå