Gå til innhold

Verdens Peneste jente(Ikke være frekk mot bildene)

Mr_Kragtorp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man skal pirke.. Litt rar og klumpete nese egentlig, og en lang hals(virker det som). Litt posete under øynene kanskje? Selve tenna og smilet virker litt spessielt. Hårfrisyren i seg selv er ganske fin men passer ikke helt til henne syntes jeg. Og klærne passer ikke helt til henne heller.. Men ingen høres vel pene ut hvis man pirker og ser man på helheten så er hun vel ei søt jente.

Jeg personlig syntes ikke hun er noe særlig attraktiv men det er forde hun er for ung til min smak hehe..

Lenke til kommentar
håret er ette sånn nå! samma hva dere syns! legg ut 1 av deres da vel! men vi komentere ette negativ på bildene! ok?

Hver sin smak

5664486[/snapback]

Altså. Om jeg synes jenta di var pen eller ikke, trenger ikke du bry deg om. Det er din jente, du som synes henne er pen. Ferdig med det. Om jeg synes henne er grisestygg (noe jeg ikke gjør), har ikke du noe med det. :)

Og, nei. Jeg legger ikke ut bilder av ekser/kjæreste/whatever her på nettet til ditt behov. :)

Lenke til kommentar
hømm , for mye klær på til og  vurdere :D

5664595[/snapback]

Det var nok konklusjonen :)

hømm , for mye klær på til og  vurdere :D

5664595[/snapback]

Barbar, virkelig skjønnhet ligger ikke i pupper og ræv, men i ansiktet. (I den utstrekning billedlig skjønnhet er viktig)

5664612[/snapback]

Vrææl! helt feil! ...kanskje litt riktig, men fortsatt feil..

For meg så ble det litt firstprice..

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...