Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Heisann! Lurte på om det var noen her som vet hvordan man kan få ett Samsung VP-D55 DV kamera til og fungere som ett web cam.. ? Har prøvd og legge inn "Windows Media Encoder" og slikt.. (Bruker MSN og da kommer det bare opp en svart vindu, blir etter hvert hvitt.. når jeg setter det på) Så lurte på om det er noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? btw.. skjønner ikke så mye av Windows Media Encoder.. rart språk: p Kobbler kamerat til med 1394 kabel... Har MSN 7,5 mvh. Einar Grøtlien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Så det var en tråd til meg nesten det samme "probet" men gjør ikke noe med denne.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Om du får opp kamera som eget "vindu" under min datamaskin, så skal det funke i msn også. ta ut kassetten er mitt tips.... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Men du verden så tunvindt å rigge til for hver gang, et webcam idag med god nok oppløsning koster vel ikke all verden. Du tenger jo strøm og firewire hver gang du skal bruke det....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Men du verden så tunvindt å rigge til for hver gang, et webcam idag med god nok oppløsning koster vel ikke all verden.Du tenger jo strøm og firewire hver gang du skal bruke det....... 5664772[/snapback] Det er ikke det at jeg ikke har penger til og kjøpe meg cam eller noe slikt.. men gidder ikke:P Har ett kamera som ikke blir brukt.. simpelt ten for at det er litt dårlig bateri kapasitet på det.. og det med tilkobling osv.. Ikke noe prob, bruker USB Hub annyway.. men men... Alsåå... jeg får opp en slik DV cam greie, som om det skulle vært en HDD.. Men når jeg går inn på den, så¨er det ikke noe der, bare en sort vindu , hvor bilde sikkert skulle være, men ikke er:P og det er slik "Ta bilde" eller noe slikt.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tror det skal fungere via Trackercam. Downloadsiden til Trackercam. Programmet er gratis. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg får også opp sort skjerm hvis jeg kobler til videokameraet. Men det jeg gjør er at jeg går inn på MSN / yahoo og velger ut den videokameraet i webcam instlling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå