Pepsi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Bestillte i går en Dell Latitude.. Hvor lenge kan jeg regne med det går før jeg hører noe fra Dell? De skulle kontakte meg slik at vi ble enige om betaling etc.. Noen andre som har erfaringer som de vil dele?? Takker for svar. Lenke til kommentar
vucko-sanel Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 kompis i fjor venta jeg på laptopen min i 5 langeeeeeeeee uker. du må være forbredt og vite en ting DELL ER BEST men er DÅRLIGST på leveranse av varer :smile: Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Bestilte du på web? Hvis du oppga all nødvendig informasjon burde dette gå relativt kjapt, hvis ikke kan du ringe Dell med IR-nummeret ditt, og be om å få status. De som jobber på sentralbordet kan ikke se dette, de må få navnet og IR-nummeret ditt, så blir du kontaktet av rette vedkommende. Det er stor pågang av kunder så det kan ta en viss tid før de får behandlet bestillingen din, men uansett tar det et par uker, da maskinene lages på Irland i henhold til dine spesifikasjoner, og sendes med lastebil derifra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå