karpov Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei. Dette er sikkert et teit spørsmål, men det er lov å prøve seg:) Jeg lurer på om det er noen der ute som har lyst til å designe en webside for musikkprosjektet "röst" ? Og, ja det er nok en gratisjobb dette.. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 tviler sterkt på at du får noen til å gjøre det gratis.. men mot penger er det en annen sak Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei.Dette er sikkert et teit spørsmål, men det er lov å prøve seg:) Jeg lurer på om det er noen der ute som har lyst til å designe en webside for musikkprosjektet "röst" ? Og, ja det er nok en gratisjobb dette.. 5664309[/snapback] Er det Röst med Kjersti og Rønnaug det er snakk om? Eller kalte de seg Røst kanskje de... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Tror det er hans eget prosjekt: röst er et prosjekt av meg, Dam. Jeg er en student fra Norge som liker å sitte oppe om nettene å lage musikk. Endret 26. februar 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå