Ornesking Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) får opp melding om at maskina har blitt avslutta på feilmåte eller noe lignende. så kommer jeg inn på et alternativ der jeg kan starte windows på vanlig måte eller med de siste fungerende instillingene. Uansett hva jeg velger restarter maskina seg og kommer tilbake til den menyen igjen. Noen ide om hva som er problemet? Endret 25. februar 2006 av Ornesking Lenke til kommentar
T42 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Prøv og boote maskina fra windows cd`n. Og så kjører du "chkdsk" i reparer konsollen. Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Prøv og boote maskina fra windows cd`n. Og så kjører du "chkdsk" i reparer konsollen. 5664244[/snapback] windows cden ligger langt 4-5timer unda.... mulig å gjøre det med tilsvarende cd fra en annen maskin så lenge det er en windows cd? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du kommer ikke inn i safe-mode da? Hadde du fått til det hadde kunnet kjørt systemgjenoppretting. Ihvertfall hvis maskinen har fungert for ikke så lenge siden.. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jo en hvilken som helst windows CD fungerer, bare det er den samme som den du har på din computer. Altså har du Windows xp , så skal det være en windows xp skive du putter i. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 jeg må nok vente på min cd til jeg reiser ned igjen.... Er det noen andre ting som kan være problemet som jeg kan prøve ut? Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 maskina fungerte plutselig igjen etter en dag. Nå istad når jeg skulle starte maskina igjen var det tilbake til det samme gamle. Noen andre ideer på hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå