Dubsko Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei! Jeg er en ivrig fan av overklokking.no :wink: men jeg savner flere artikler... Har dere en eller annen artikkel på gang, siden jeg er litt lei av å lese de samme hele tiden(kan dem snart i hodet :wink: ) Dere kunne f.eks lagt en artikkel om..*tenke* voltmodding av ABIT kt7, siden jeg har det kortet :wink: Siden deres er veldig bra og dette er ikke ment som kritikk, men bare et lite "dytt" til nye artikkler :smile: Mvh. Daniel Risbakken Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg foreslår at du går ut til forsiden, velger "forslag til overklokking.no" og legger samme emnet der. :smile: Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 hehe.. vet at det ble litt feilplassert, men pytt pytt :wink: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 På OCMod har de utført denne operasjonen med beskrivelse om hva de har gjort. De klarte faktisk å øke volten fra 1.85 til 2.63 på det mest ekstreme. Sjekk ut http://www.ocmod.com/code/show_art.php?id=5&pg=1 for mere informasjon. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Dette er vel planene vi har.. Denne uka kommer: - CPU Radiotor Zen - Alpha PAL8045T Neste uke kommer: - Kanie Hedgehog 238M - CopperHO og Swiftec Metellerannet - GF2Ti overklokkings arikkel Videre fremover kommer: - Icehole - Kobbershim - Zalman Northbridge cooler - Zalman 5005 og 6000... - Vannkjølingssett fra 3DFXCool - Crucial 256mb PC2100 - XP overklokkingsguide - Vannkjølingsblokker shootout - Radiotor shootout - ToPower 420W modding - Koolance - Nanotherm Blue og epoxy - Kanie Hedgehog 294M Mere kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå