Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN fungerer ikke på pc'n min!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat bygget meg ny pc osv.. Og det er noe muffens... MSN vil ikke logge seg inn på pc'n min.. men min hotmail fungerer på alle andre pc'r og på linja mi...

Da jeg skulle starte MSN for første gang på den nye pc'n prøvde jeg og logge inn mens Hotmailen min var logget inn på en annen data uten at jeg viste det da... Kan det ha noe og si?

Jeg har heller ikke noen Brannmur på linja eller på dataen som kan blokkere MSN..

Men da jeg prøver og logge inn kommer det en feilmelding som ser sånn ut:

MSN_feilmelding.jpg

Det står:

Vi kunne ikke logge deg på MSN Messenger nå. Prøv igjen senere.

MSN Messenger Har gjort flere mislykkede forsøk på og logge deg på.

Det kan hende brannmuren blokkerer Messenger slik at den ikke kan koble seg til tjenesten. Kontroller brannmurinnstillingene. Du finner mer informasjon i instruksjonene fra forhandleren

Noen som vet hva som er galt?

Håper på svar... :hmm:

Endret av Elrish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har akkurat bygget meg ny pc osv.. Og det er noe muffens... MSN vil ikke logge seg inn på pc'n min.. men min hotmail fungerer på alle andre pc'r og på linja mi...

Da jeg skulle starte MSN for første gang på den nye pc'n prøvde jeg og logge inn mens Hotmailen min var logget inn på en annen data uten at jeg viste det da... Kan det ha noe og si?

Jeg har heller ikke noen Brannmur på linja eller på dataen som kan blokkere MSN..

Men da jeg prøver og logge inn kommer det en feilmelding som ser sånn ut:

MSN_feilmelding.jpg

Noen som vet hva som er galt?

Håper på svar...  :hmm:

5663969[/snapback]

Har du tatt feilsøk da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...