Elrish Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har akkurat bygget meg ny pc osv.. Og det er noe muffens... MSN vil ikke logge seg inn på pc'n min.. men min hotmail fungerer på alle andre pc'r og på linja mi... Da jeg skulle starte MSN for første gang på den nye pc'n prøvde jeg og logge inn mens Hotmailen min var logget inn på en annen data uten at jeg viste det da... Kan det ha noe og si? Jeg har heller ikke noen Brannmur på linja eller på dataen som kan blokkere MSN.. Men da jeg prøver og logge inn kommer det en feilmelding som ser sånn ut: Det står: Vi kunne ikke logge deg på MSN Messenger nå. Prøv igjen senere. MSN Messenger Har gjort flere mislykkede forsøk på og logge deg på. Det kan hende brannmuren blokkerer Messenger slik at den ikke kan koble seg til tjenesten. Kontroller brannmurinnstillingene. Du finner mer informasjon i instruksjonene fra forhandleren Noen som vet hva som er galt? Håper på svar... Endret 25. februar 2006 av Elrish Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Jeg har akkurat bygget meg ny pc osv.. Og det er noe muffens... MSN vil ikke logge seg inn på pc'n min.. men min hotmail fungerer på alle andre pc'r og på linja mi... Da jeg skulle starte MSN for første gang på den nye pc'n prøvde jeg og logge inn mens Hotmailen min var logget inn på en annen data uten at jeg viste det da... Kan det ha noe og si? Jeg har heller ikke noen Brannmur på linja eller på dataen som kan blokkere MSN.. Men da jeg prøver og logge inn kommer det en feilmelding som ser sånn ut: Noen som vet hva som er galt? Håper på svar... 5663969[/snapback] Har du tatt feilsøk da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har hatt det problemet når BitComet kjørte samtidigt, sjekk at ingenting tar opp linja di. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er dato og klokkeslett stilt riktig? Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ja jeg har kjørt feilsøk det skjer ikke noe.. Ja jeg har også prøvd og slå av alle programmer som steam osv. men det fungerer fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Nei det kommer da jeg kjører Firefox at klokkeslettet ikke er stilt riktig men det er det samme som kommer opp.. Hva skl jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Men da jeg tar feilsøk blir bare IP'n rettet ikke noe annet... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er din Internett Explorer innstilt på jobb som frakoblet? Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 ? Jeg bruker ikke Internett Explorer, men jeg skjønte ikke helt hva du mente.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen ganger kan Internet explorer vært instilt på arbeid frakoblet, det skjer når du starter den uten internet, kan hende den står på jobb som frakoblet da bruker MSN å nekte og fungere, start explorer og sjekk, hvis den er på jobb som frakoblet kommer det opp en melding eller noe. Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Hvor står dette? Får det kommer da ikke opp noe... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis du får opp din Startside er den ikke "arbeid som frakoblet". Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Nei jeg får opp min startside... Lenke til kommentar
chop Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hadde samme problem, med nyeste versjon av MSN (7.5). Prøvde diverse eldre versjoner, bla 7.0, som jeg har endt opp med å bruke. MSN 7.0 download Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sjekk at klokka er rett som han sa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå