Fre_ZZe Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Har fått en eldgammel bærbar pc i hendene. Ikke noe merke eller modellnummer. Er det noen program jeg kan kjøre som forteller meg hvilken hardware som står i ?? chipsett osv ? HASTER!! Pls svar om dere har peiling! Lenke til kommentar
Variable Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Sisoft Sandra har en program i programmet som finner ut av hva du har. Skal finnes en gratis versjon. Endret 25. februar 2006 av chrda Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Har fått en eldgammel bærbar pc i hendene. Ikke noe merke eller modellnummer. Er det noen program jeg kan kjøre som forteller meg hvilken hardware som står i ?? chipsett osv ? HASTER!! Pls svar om dere har peiling! 5663903[/snapback] Ta et søk på google etter aida32 eller everest home edition... Jon Arne Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Takker alle sammen. Er godt igang med Aida32 nå :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå