SAAN Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har en Linksys wrt54g trådløs router. Denne faller ut gang på gang på gang. Høyreklikker da på nettverkstilkoblingen, og velger "reparer" Men etter 10-15 min er det ute igjen. Har sikret routeren Noen som er kjent med dette problemet? Er det en innstilling som kan løse dette? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har du installert siste drivere/firmware? Lenke til kommentar
Magic Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Oppdater firmware, evt. legg inn en 3dje parts firmware, f.eks HyperWRT eller DD-WRT Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Slå av IEEE802.1x-autentisering. Bruk Netstumbler til å sjekke om noen naboer sender på samme kanal og skift isåfall til en som er ledig og minst 3 kanaler over/under de som er opptatt. Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Slå av IEEE802.1x-autentisering.Bruk Netstumbler til å sjekke om noen naboer sender på samme kanal og skift isåfall til en som er ledig og minst 3 kanaler over/under de som er opptatt. 5667204[/snapback] Kan du forklare dette litt nærmere. Er første gang jeg har satt opp en trådløs router.. Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Anbefaler deg å lese denne posten. Lykke til! JDM Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg hadde en wrt54gs ver. 1.1 her som jeg ikke kunne bruke, verken med oppdatert orginal FW eller 3'djepart FW. Da ingen trådløse kort ville koble seg stabilt opp mot den (1x dlink og 1x msi pc54g2 og der sistnevnte ikke engang fikk opp Linksys'en), det være seg om jeg var 20 cm fra routern, eller 10 meter.. Så jeg returnerte den, og kjøpte meg en dlink 2100ap som har fungert uten problem på samme kanal som linksys'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå