Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er det trygt å la skjermkortet stå konstant på 55% på standard 2D ? Kortet stabilt på 45-48 grader i windows, og da jeg sitter og surfer osv.. Så kan jeg heller kjøre den på flere % på 3D ? Sånn kjører jeg den på nå; Standard 2D: 55 % Low Power 3D: 80 % Performance 3D: 80 % Tåler litt støy da jeg spiller osv.. da jeg har på høyttalere eller headset! Men spørsmålet er om dette er trygt ? det kan ikke "plutselig" bli varmt vel ? Bruker Rivatuner til å stille inn hastighet.. "Core slowdown treeshold" står på 145 grader, jeg får ikke stillt inn dette.. Men er det forsvarlig ? siden det bare sto sånn i programmet som fulgte med driveren ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Alt under 80 grader er vel egentlig greit. Jeg har det slik: 2D: 25 % Low 3D: 40 % High 3D: 100 % Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 ok! Åssen skjermkort har du da ? kommer til å skru ned 2D litt etterhvert.. Satser på å holde kortet under 50 grader x] og hva vil de forsjellige "kategoriene" tilsvare ? veit at 2D er windows, surfing osv.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 XFX 7800GT@stock, Silencer5.2, idle 40 load 50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå