Aetius Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg holder nå på å rydde datarommet mitt, og i den forbindelse snublet jeg over esken fra et grafikkort fra XFX, og for første gang i mitt liv begynte jeg å lese litt av det som stod på den. Jeg bringer dere herved utvalgte sitater: "You can never prepare yourself for this kind of power!" "So you think you're ready for the ultimate graphics machine. Do you honestly think you can handle the sheer technological genius forged in the contents of this box? With unparalelled speed, and crisp realistic graphics, your world may never look the same again. Maybe your [sic] not ready for the awsome power of this card, or are you...?" "Persons having high blood pressure, a back or heart condition, or who are pregnant should not use this card, the unmatched graphic quality may be too exhilerating and realistic for the weak of heart." Kortet? GeForce MX4000 med 64 Mb RAM, kjøpt i september 2005... X1900XT - Ta deg et stev! Edit: Hvorfor skulle et grafikkort være skadelig for noen som har vondt i ryggen, forresten? Endret 25. februar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det var da voldsomt til overdrivelser, slikt kan de spare seg for, egentlig Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 "Persons having high blood pressure, a back or heart condition, or who are pregnant should not use this card, the unmatched graphic quality may be too exhilerating and realistic for the weak of heart." Edit: Hvorfor skulle et grafikkort være skadelig for noen som har vondt i ryggen, forresten? 5663788[/snapback] Det står da også "(We're just kidding! It's all good. XFX products are safe.)" etterpå, gjør det på min 6600GT eske iallefall! Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 synes det er morsomt jeg Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Det står da også "(We're just kidding! It's all good. XFX products are safe.)" etterpå, gjør det på min 6600GT eske iallefall! 5663804[/snapback] Står ikke noe slikt her. De har vel fått noen reaksjoner på det da. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er jo bare en spøk. Syns det er fint at ikke alle firmaer tar seg så høytidelige. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Er jo bare en spøk. Syns det er fint at ikke alle firmaer tar seg så høytidelige. 5663844[/snapback] Enig, men jeg synes jo det er greit at de oppgir at de bare kødder også, sånn at en eller annen stakkars idiot ikke blåser sine siste sparepenger på dette drittkortet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja, har et XFX-kort selv, de smører jo ikke lite på, ganske vittig egentlig. AtW Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ble ikke denne tråden stengt? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ble nok ikke det imed at du akkurat postet i den Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ble ikke denne tråden stengt? 5664650[/snapback] Jo, men etter litt krangling med moderatoren ordnet det seg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Edit: Hvorfor skulle et grafikkort være skadelig for noen som har vondt i ryggen, forresten? 5663788[/snapback] Fordi når du kastet ut hele faenskapet av en datamaskin over skuffelsen av å ha blitt svindlet på deg dette kortet, kan det fort gå hardt utover bein og marg. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Underholdningsverdien til esker er undervurdert. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja at reklamer har kvalmendet overdrivelser er jo ikke direkte en nyhet. Det xfx har gjort her er å overdrive så mye at det blir litt kult synes jeg, gravide bør holdet seg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå