avtrekkeren Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hehe, gratulerer med dagen Skal sjekke platekompaniet i morgen, og evt bestille fra Showtime, takk for hjelpen alle Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Gratulerer med dagen til deg Deathie. Håper du har fått mange fine presanger. Mitt bursdagsønske for deg er at du begynner å like Star Wars Synger liksågodt en liten truddeluttt jeg: !! Gratulerer med daan, ja gratulerer med daan, gratulerer kjære deathie, gratulerer med daan.!! 5670389[/snapback] Om jeg begynner å like Star Wars er jeg ikke så sikker på, men fine presanger fikk jeg i alle fall. En særdeles nydelig truddelutt forresten! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Begge Ace Venturane er verdt uansett hva det må koste! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Fikk skaffa Ace Ventura 2 på Showtime.no for 49,- - kjøpte noen filmer i "fyll opp hyllene"-kampanjen for 49,- per stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå