Gå til innhold

Hjelp til å finne Ace Ventura 2

avtrekkeren

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne Ace Ventura 2 (Naturen Kaller) diverse plasser på nettet, men enten er den utgått av sortiment, eller så koster den 199,-.

Er overhodet ikke interessert i å betale 199,- for en 11 år gammel film. Kjøpte nettopp 1'ern for 49,- på CDON.com, men de hadde ikke 2'ern dessverre.

Har prøvd både prisguiden og kelkoo, og finner ingen plasser der de har denne filmen inne til en ok pris. Er det noen som har peil på andre plasser jeg burde undersøke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har den på Play til 9,99£

5663779[/snapback]

Men den må man ikke kjøpe!!

Bruttern kjøpte nemlig den engelske versjonen av Ace Ventura 2. Den har massevis som er fjernet. Flere ting som var kjempemorsomme med filmen er nå fjernet. IKKE KJØP DEN FRA ENGLAND! :thumbdown:

5664100[/snapback]

Gjør oppmerksom på at denne er den amerikanske versjonen, da dette er playusa.com.

Lenke til kommentar

5663779[/snapback]

Bruttern kjøpte nemlig den engelske versjonen av Ace Ventura 2. Den har massevis som er fjernet. Flere ting som var kjempemorsomme med filmen er nå fjernet. IKKE KJØP DEN FRA ENGLAND! :thumbdown:

5664100[/snapback]

Jeg har den norske (skandinaviske) versjonen og den mangler scenen der Ace skviser ut ungen til den gravide dama...

Lenke til kommentar
[iC,25/02-2006 : 18:15]

5663779[/snapback]

5664100[/snapback]

Jeg har den norske (skandinaviske) versjonen og den mangler scenen der Ace skviser ut ungen til den gravide dama...

5664241[/snapback]

Hmm, det manglet fra den engelske også. Dessuten var det mer. Idiotisk at de skal gjøre sånn.

Lenke til kommentar

5664241[/snapback]

Dette er helt sant når du sier det! Hvorfor er dette tatt vekk? Meningsløst.

Det skal dog sies at Ace Ventura funker fett i en 18-årsdag! :w00t:

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen til deg Deathie. Håper du har fått mange fine presanger. Mitt bursdagsønske for deg er at du begynner å like Star Wars :)

Synger liksågodt en liten truddeluttt jeg:

!!

Gratulerer med daan, ja gratulerer med daan, gratulerer kjære deathie, gratulerer med daan.!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...