Nitrius Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 At alle bilder her på forumet, som blir hostet av selv forumet. Ta denne tråden som et eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516075&st=280 Er mange bilder der som blir hostet av forumet(håper dere skjønner hva jeg mener) men når jeg prøver å gå inn på bildet, så får jeh opp at siden ikke kan vises, lurer på om det muligens kan ha noe med linja, firewallen eller noe lignende her... Hva tror folket? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Alle bilder som det står: Vedlagt(e) miniatyrbilde( r ) og som er "hostet" av forumet fungerer helt glimrende for meg. Prøvde både på side 1, 14 og 15. Ett eller annet som blokkerer for deg. Popup-blocker eller noe slikt? Endret 25. februar 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ja bra du forsto, er et eller annet merkelig hos meg ja, er værtfall det jeg tror, det har ikke vært slik bestandig, men la plutselig merke til det og tenkte jeg skulle høre. Har testet med Firefox, IE og Opera, samma greia i alle browserne. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som har fler forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 En brannmur eller et antivirusprogram hos deg som tar og blokkerer filene, for oss andre fungerer det finfint Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 En brannmur eller et antivirusprogram hos deg som tar og blokkerer filene, for oss andre fungerer det finfint 5708409[/snapback] Ja er vel det, får se om jeg får gjort noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg