kolas Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Orginal: Jeg har ett problem med cpu vifta mi.. Når jeg kobler den på utgangen på hk så fungerer den ikke. Når jeg kobler den på 12 v fungerer den men jeg vil gjerne ha den på hk.. Noen forslag til hva som kan være problemet? Takker for svar! Senere: jeg tok ut batteriet for å nullstille cmos for å se om det hjalp men da streika hele maskina! HJELP! Endret 26. februar 2006 av kolas Lenke til kommentar
Patz Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Bruker du da et standard 3-4pins adapter når du kobler til 12v? Sjekk om det er noen instillinger i bios, prøv også chassisfan-kontaktene. Har du programvare alà speedfan aktivert? Lenke til kommentar
kolas Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg tok ut batteriet på hovedkortet fr å nullstille.. Men da jeg satte det inn igjen starter faen ikke maskinen! DETTE ER TOTAL KRISE! noen forslag og tips til å få den til å fungere?? HJELP! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvilket HK er det snakk om? Er det absolutt ingen tegn til liv? altså ingen spenning til vifter, og viften til PSU spinner ikke? Isåfall, prøv med en jumpstart av PSU, kortslutt grønn og sort ledning fra ATX-kontakten med en binders el. Lenke til kommentar
kolas Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Nei det er INGEN tegn til liv.. Hoverdkortet er Asus P4GE-FSC. Psuen spinner ikke heller, helt dødt. Så jeg lurer på om det er den som er gåen men den skulle da ikke ryke etter å ta ut å inn batteriet for å nullstile cmos.. Nå er jeg rimelig fortvila Det er VELDIG fint visst folk kunne fortsette å komme med råd Lenke til kommentar
kolas Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Løst: Den jumpstarten til Patz funka... Så nå fungerer maskinen bra Lenke til kommentar
kolas Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Løst: Den jumpstarten til Patz funka... Så nå fungerer maskinen bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå