Alekss Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Bruker Musicmatch for å rippe cd'er, men når jeg prøver nå kommer ei feilmelding opp etter jeg har satt i cd'a: MMJB.EXE - Unable To Locate Component This application has failed to start because PX.ddl was not found. Re-installing the application may fix this problem. Går ikke an å åpne i Windows Media Player eller Winamp heller... Har prøvd å innstallere Musicmatch på nytt, men nytter ikke... No feil med cd-rommen? Hva skal jeg gjøre?! Endret 25. februar 2006 av Alekss Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg drev å rippet noen cd'er for en stund tilbake, og opplevde rar oppførsel fra cd-rom. Viste seg at kontrollerne hadde skrudd seg fra Ultra-DMA til PIO, og jeg måtte slette dem og restarte maskina. Du kan jo sjekke: Start > Kontrollpanel > System > Maskinvare-fanen > Enhetsbehandling > Utvid (+) IDE ATA/ATAPI-kontrollere > Høyreklikk og velg egenskaper på Primær > Trykk på fanen Avanserte Innstillinger. Her skal det stå DMA hvis tilgjengelig, men om det står Bare PIO i gjeldende overføring så sett den over til DMA og restart maskina. Sjekk også egenskapene på Sekundær når du har sett på Primær. Om det ikke fungerer å restarte maskina, om den fortsatt står i PIO overføring, høyreklikk på den gjeldende kontrolleren (Primær eller Sekunder) og velg avinnstaler. Restart og Windows finner filen på nytt og innstalerer den for deg igjen. Men om alt står som Ultra-DMA har du nok et annet problem Lenke til kommentar
Alekss Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Takk for at du svarte, men det var sånn fra før Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kjipern... Hadde håpet på å redde dagen til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå