Gå til innhold

Blood Craze med warrior.. hva gjør den egentlig?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått warrioren min opp i ganske høy level og må velge mellom enten improved cleave eller blood craze for å komme lenger nedover til flurry..

Så lurte jeg på hva blood craze egentlig gjør, siden den kan da ikke være så skitten som det står på den?

Blood Craze

Regenerates 1% of your total Health over 6 sec after being the victim of a critical strike.

Vil dette si at jeg som har ca 2000 health vil få 20 helse tilbake over 6 sekunder ( 3.3 hp per sec ) eller 20 helse hvert sekund i 6 sekunder? Om det er det første vil det jo si at skillet rett og slett suger.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 3% av HP'en din over 6 sekunder (på 3/3)

Altså hvis du har 5000 hp, så vil den regene 150 hp, 25 hp/tick.

(tar forbehold om feil i regningen)

Har hatt talentet på min warrior, men synes det er ganske dårlig. Imp. BS> Blood Craze imo.

Lenke til kommentar

Det er ikkw vits i å være DW-self healer uten div snop i form av onyxia trinket, mye ap for bloodthirst, lifestealing x2, lifestone eller darkmoon amuletten osv. Først da er ting som bloodcraze vits å ha. Om du ikke e lvl 60 så dropp slike talents. En DW med det utstyret nevnt over kan heale mellom 500-1500 på en pvp-kamp.. Så det er litt å hente.

Lenke til kommentar

Talentet er ganske greit det.. spørsmålet er, hva hjelper deg mest. 3% mer hp eller mer attackpower fra battleshout :) Du som har 2000 hp vil da med 3/3 talents få 1% av din totale hp hvert tic i 6 sekunder, altså 20 hvert tic i 6 sekunder, 60hp.

Hadde bloodcraze da jeg pvpa til r14, respecca til 4/5 i battleshout da ranken var inne. Overlevde flere situasjoner pga bloodcraze, dog tror ekstra attackpower hadde gjort mer nytte overall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...