Buzz76 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvor ble det av Enermax? Verken komplett eller Microplex har disse lengre... åffer?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Netshop har endel av Enermax PSU`er. Har selv fått en Enermax Noisetaker 485 watt inni huset i går faktisk. Gleder meg til å sette den i min nye pc som blir bygga i kveld en gang. Har også en Enermax PSU i en annen pc og den fungerer kjempe bra. Enermax PSU`ene har sikkelig ytelse, ikke noe tull. Også på den som jeg har fått nå er det også viftestyring , blir hærlig. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med min, kjører den med systemet i signatur med tre disker, og alt har vært stabilt. Den koster ganske mye (rundt 1000) til å være "bare" 535 watt, men den leverer fjellstabile spenninger på 5V/12V og har 34A på 12V. SLI-sertifisert fra Nvidia. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det at akkurat de nettbutikkene ikke har akkurat det merket er vel ikke så merkelig, du finner jo ikke alt over alt. Enermax er fortsatt en god PSU, spesielt veldig populær i utlandet har jeg merket, og det er nok en grunn til det. Så om du vurderer å kjøpe en så trenger du nok ikke tvile noe særlig! Skulle gjerne hatt en selv jeg, Enermax det hadde blitt om jeg skulle hatt ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå