Captain Goodvibes Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har en Shuttle SB81P med Intel P4 550 (3.4ghz) - og div annet. Systemet har fungert glimrende og vært 100% stabilt det året jeg har hatt det, men jeg begynner å få behov for å sette inn flere disker (har allerede 2 eksterne - lei av alle ledninger) Jeg vurderer nå å bytte kabinett og lurer på om noen har gjort dette før. Vil hovedkortet mitt passe i et Antec P180? Og hva med strømforsyningen? Eller vil det være mer gunstig å kjøpe nytt HK og PSU og selge Shuttle`en "som den ble levert"? Noen som har noen formening? Eller enda bedre: Erfaring fra liknende jobb? Red. Her er komponentene jeg har i Shuttlen: Min Handlevogn Flott hvis noen har gode meninger om hvilket HK jeg evt. bør kjøpe. Redigert 2: Tenker på følgende: Antec P180 Asus P5GDC-V Deluxe og Hiper HPU-4B580 Noen begrensinger dere ser i dette oppsettet? Og noen som har formening om hva jeg bør legge ut Shuttelen for? 17-1800kr? Endret 25. februar 2006 av olejacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå