Kravik Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) ... Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 er Moderkortet.. dette støtter IKKE dual core.. men jeg akter nok å kjøpe meg en dual core prosessor.. X2 greier.. da til og med spillet Call of duty 2, har støtte for det allerede.. (og for Sli.. ) glimrende! men til Spørsmålet mitt: Jeg har hørt at en kan opgradere BIOS.. Flache den.. jeg har gjort dette før.. (don't fix it if it aint broke, BTW) da jeg skulle skifte oppstarts logo.. jeg bruker et program som heter ASUS update men. her er problemet: jeg finner ikke noen update! bruker: "download BIOS from internett" valget.. og det er to servere der.. men begge sier det ikke er noen med denne meldingen: "No proper Bios image on the server" http://terror.sintrax.net/~geir/feilmeldinger/sorry.jpg Men jeg veit det finnes en update, da de ga ut en ny BIOS som skulle støtte dual core prosessorer.. så.. Noen som veit hvor jeg finner ny BIOS? ..og har noen, noen tips til hvordan jeg kan skrive en mer forståelig post? finner dette svært krevende, og synes det blir bare rot.. Tusen takk for all Info! (og som en annen sa her.. takk for at du i det heletatt gadd å lese det/se!) Endret 25. februar 2006 av Gomp| Lenke til kommentar
Ragtag Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 ... Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 er Moderkortet.. dette støtter IKKE dual core.. men jeg akter nok å kjøpe meg en dual core prosessor.. X2 greier.. da til og med spillet Call of duty 2, har støtte for det allerede.. (og for Sli.. ) glimrende! men til Spørsmålet mitt: Jeg har hørt at en kan opgradere BIOS.. Flache den.. jeg har gjort dette før.. (don't fix it if it aint broke, BTW) da jeg skulle skifte oppstarts logo.. jeg bruker et program som heter ASUS update men. her er problemet: jeg finner ikke noen update! bruker: "download BIOS from internett" valget.. og det er to servere der.. men begge sier det ikke er noen med denne meldingen: "No proper Bios image on the server" http://terror.sintrax.net/~geir/feilmeldinger/sorry.jpg Men jeg veit det finnes en update, da de ga ut en ny BIOS som skulle støtte dual core prosessorer.. så.. Noen som veit hvor jeg finner ny BIOS? ..og har noen, noen tips til hvordan jeg kan skrive en mer forståelig post? finner dette svært krevende, og synes det blir bare rot.. Tusen takk for all Info! (og som en annen sa her.. takk for at du i det heletatt gadd å lese det/se!) 5662735[/snapback] Biosen finner du her. Pakk ut filen og bruk asusupdate og velg update from file. http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/socket...xe/A8NSD016.zip GJØR DETTE FØR DU FLASHER!!! A8N-SLI Deluxe Bios version 1016 Please do read the description before updating BIOS To avoid crashing file system, please do update the chipset driver to below version prior to this Bios. For WinXP 32bit system, please download and update chipset drivers V6.65 or later For WinXP 64bit system, please download and update chipset drivers V6.65 or later For Win2k/2003 32bit system, please download and update chipset drivers V6.66 or later For Win2003 64bit system, please download and update chipset drivers V6.66 or later Dette er samme bios jeg bruker til en AMD64 3800+ X2 Lykke til Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Takk! for info! (og TUSEN takk for linken! ) men hvordan finner jeg chipset drivers? hehe og hvordan oppdatere jeg de? .. morsomt hvordan svar kan gi en flere spørsmål, til tider.. Hjertleig! (har ikke sjekket selv enda..men setter jo pris på alt av svar.. [angående chipset] sitter å drikekr på en tidlig lørdags morgen, så skal sjekke det ut når jeg blir edru igjenn!) EDIT: Noen som har gjort dette og bor på Østlandet? Jeg betelr! Endret 1. desember 2007 av Gomp| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå