Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=gH3dc7IZVPc Er det mulig? Dette er jo virkelig latterlig. :!: Beklager hvis denne skulle vært postet en annen plass. Edit: Fikset en dum en. Endret 27. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 ler meg skakk det er så latterlig at de i det hele tatt går ann å lage noe så dårlig ! det er jo verdensrekord i loading! folk blir jo lei første gang de spiller det! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 AHHAHAHAHA! 10er til den fanboyen som popper inn i tråden og forsvarer det spillet Lenke til kommentar
trondiver Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 AHHAHAHAHA! 10er til den fanboyen som popper inn i tråden og forsvarer det spillet 5662815[/snapback] Lastetiden på noen gode gamle (ukomprimerte) C64-spill på kassett tok jo fort et kvarter-tjue minutter. Trøsta var at man ikke hadde nødvendig interaksjon i løpet av denne tiden. Noe av det mest geniale var de som laget muligheten for å spille super invaders mens lastinga pågikk. Husker ikke hvilket spill dette var. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Setter vel litt mer krav på mindre loading tid i dag, og det der tok laaang tid.. lol :!: Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 *dunke i hodet* Går det ann? Trodde man faktisk at dagens teknologi skulle klare å laste kjappere....! Jeg lo ganske godt, ja. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 hehe, lolla litt Mixel; fordi psp suger? neida.. vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hadde jeg opplevd det der så hadde jeg nok kasta dritten veggimellom og faen ikke klart å smilt på flere timer.. Det der var seriøst sykt :!: Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg tenkte med en gang FAKE andre gangen det stod loading på den skjermen, men det ser jo faktisk ut som at dette er realiteten.. Jeg har nok bare hengt litt for mye på spikedhumor:) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Herregud, at det er mulig! Det verste er at den brukte evigheter på å laste inn en "loadingscreen"! :!: EDIT: Jeg kan bekrefte at det ikke er fake, ettersom kompisen til broren min har spillet. Endret 25. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 seriøst? lang tid :S offtopic: noen som vet hva den musikken som ble spilt der heter? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er Benny Hill-theme. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 hahha jeg hadde konkludert med at spillet ikke virket etter og ha ventet 1,5 min på menyen . Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt. 5662966[/snapback] For jeg var jo ikke sarkastisk, neida, aldri, kunne ikke falle meg inn. Å i tilfelle du ikke skjønte det, så var jeg faktisk aldri seriøs med at jeg ikke hadde kjøpt PSP på grunn av det ene spillet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt. 5662966[/snapback] Hverken Ridge Racer, Burnout, Coded Arms, NFS: MW, eller King Kong tar særlig lang tid å loade. LCS tar litt til, men ikke såpass at det ødelegger spillegleden. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg hadde kasta det spillet i veggen og hoppa på det leeenge før 6 minutter , kanskje jeg hadde klart vist sangen hadde vært når det loada Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja.. Dette spillet er ikke det du tar med deg på bussturen ihvertfall :!: Det brukte jo lengre tid enn min PC bruker på CS:Source!! THQ bør seriøst ta en titt på det filmklippet. Er det noen som gidder å sende denne linken med filmklippet til THQ? Kunne vært morsomt med deres reaksjon :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt. 5662966[/snapback] Hverken Ridge Racer, Burnout, Coded Arms, NFS: MW, eller King Kong tar særlig lang tid å loade. LCS tar litt til, men ikke såpass at det ødelegger spillegleden. 5665640[/snapback] Jeg vet, og jeg sa vel heller ikke det? Lengste laodinga jeg har vært borti har vært Dynasty warrors. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ikke gi det spillet til denne gutten. Noen kunne blitt DREPT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå