Gå til innhold

Hvilken frokostblanding er best

MKej

Hvilken frokost blanding er best?  

216 stemmer

1. 1. Hvilken frokost blanding er best?

• Corn Flakes
      26
    • Cherios
      12
    • Go'morn blanding
      7
    • Special K
      4
    • Frosties
      6
    • Crüsli
      14
    • Coco Pops
      22
    • Nesquick kuler
      19
    • 4 Korn
      7
    • Puffet havre
      6
    • Kellog's Honey Loops
      3
    • Havregryn
      26
    • Weetos
      14
    • Rice Crispies
      1
    • Pork Flakes
      1
    • Jerky puffs
      0
    • Go'dag Frukt
      18
    • God gammeldags kavring
      7
    • Honning korn
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er med frokostblanding....hvist man velger en frokostblanding, å hiver det i seg, så kan det hende du får en uhyggelig overraskele.....

Hvist, feks magen din, ikke liker å innta den typen frokost balding, så og si når den er helt tom, altså, på morgenen, når man gjerne spiser frokostblanding, da er man som regelt ganske sulten og tom i magen...

eksempel (fra virkeligheten):

Hadde sedd den der lions frokostbalndings reklamen på tv...tenkte "aha, nammenamm"....

kjøpte blandinga, satte den i skapet.....dagen etterpå ringte klokka ca hall 6, hoppa i dusjen for å våkne skikkeli, det der med kalddusj er bare tull blir bare trøttere av det, men tilbake til saken.

Jeg var sulten som faen, flærra opp pakken helte i en skål, å helte på litt melk.....

spiste med god appetitt, hele pakken faktisk, er jo lite og dyrt (lions altså) men det var egentlig bra....for da jeg var kommet på skola, ble jeg så jævli uvell i magen som jeg aldri har vært før..... å jeg mener UVELL i magen, som "kan ikke være i tima men nede på doet uvell i magen", hele skoledagen,......

Lions er erstatningspliktig overfor meg, tapt lære og vondt mage, kaller jeg det....

Er helt sikker på at det var Lions blandinga som forårsaket jævelskapen, siden det var det eneste jeg hadde spist den dagen.

Så mitt råd til alle dere der ute, som tenker å bytte frokostblanding sånn over natten, ikke gjør det, prøv den minst to dager før, å venn deg til den gradvis ;)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...