Gå til innhold

Hvilken Rank er dere?

Anbefalte innlegg

50% inn i rank 10 med standing 19 og 249.000 Honor sist uke.

Så da blir det vel Commander nå til uka, tipper jeg trenger rundt standing 10 for det...eller hva tror dere hmm :p

5757374[/snapback]

Bruk den her så finner du ut hvordan de andre du konkurerer med spiller.

Nyttig for å se hvordan andre ligger i honour i forhold til deg.

Siden oppdatteres rett etter Blizzard har gjort det med sine.

http://www.wow-rankings.de/en/

Jeg hadde 35% på rank 10 baren, dro inn 380k uken etter og fikk bare 70% på baren til rank 11. Da ble jeg så lei at jeg ga faen i pvp.

Kan ikke spille 24/7 som de andre på BL gjør.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Rank 9 - går vel egentlig for Warlord/High Warlord ;)

5662761[/snapback]

For å bli det må du først da fri fra skolen... Så spille ca 18 timer med pvp hver dag.

/hug

5662794[/snapback]

Nei nei nei.. Har du 1 bra guild som kjører pvp raid når de ikke er pve raid så trenger du overhode ikke spille 18timer om dagen, Har 1 guild som ble rank 14 forrige uke og han har jobb, flere rank 14 folk kommer fra over nå

Lenke til kommentar
Rank 9 - går vel egentlig for Warlord/High Warlord ;)

5662761[/snapback]

For å bli det må du først da fri fra skolen... Så spille ca 18 timer med pvp hver dag.

/hug

5662794[/snapback]

Nei nei nei.. Har du 1 bra guild som kjører pvp raid når de ikke er pve raid så trenger du overhode ikke spille 18timer om dagen, Har 1 guild som ble rank 14 forrige uke og han har jobb, flere rank 14 folk kommer fra over nå

5876634[/snapback]

Det kommer ann på hvilken server du er på. Folk på min server (Bladefist) spiller MINST 18 timer pvp til dagen, og en random rank 13 har over 700k honor og standing 3-5. 700k=maaange timer til dagen, og da får du ikke standing 1 engang.

Lenke til kommentar
Er ikke standing hvor mange som har fått mer honor enn deg den uka da? SÅ hvis du har 4 i standing, er det 3 som har mer honor enn deg... tror jeg da, ikke 60% sikker :p

5876914[/snapback]

Jeg tror det sammen som deg :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...