Jan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Pvp-settet er utdatert til de grader. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 rank 1 på roguen, har gitt opp magen etter jeg ble hacka =/ Mista epic mount og staff of dominance osv Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er rank 10 nå, blir 11 til onsdag. Skal gjøre alt for å få rank 13 Warlord. Kan bli hardt siden jeg jobber, men uansett skal jeg prøve. Gjør det for warrior chesten og leggsa. Er exhalted AB og AV Revired i WSG Kjører kun wsg om dagen i team for å farme honour. Vi er et av de beste teamene på serveren og omtrent alle de gode teamene på ally siden tar afk på oss. De som ikke gjør det tar vi afk på. Ikke fordi vi ikke gidder fighte dem men pga tiden. En kamp mot et godt team kan ta opp til 30min. Kamper mot randoms vinner vi lett på 6 - 10 min. Dvs det samme som 3x så mye honour på 3 kamper med randoms kontra en kamp på 30min. Dessverre er man nødt til å spille slik for å komme seg opp og ikke tape honour til andre spillere. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er rank 7 og satser på rank 10. Jeg vil ha dem pvp-warrior-skuldra koste hva det koste vil. Siden jeg har epic hest så trenger jeg ikke rank 11. Jeg satt i 20 min på IF plaza å sammenlignet min hvite epic hest med en svart pvp hest. Og jeg kom frem til at min hvite hest ser bedre ut, og passer bedre til warrior pvp armor. Selv om det følger en del "honor" med å ri rundt på en svart pvp hest. Og hadde jeg hatt rank 11 så hadde jeg kjøpt hesten, men føler at det ikke er verd å kjempe og slite for liksom. For tiden så vil jeg bare sørge for å holde rank 7, da andre elementer i mitt liv gjør at jeg ikke klarer å sette inn mye tid på pvp. Når jeg har kommet i orden så druser jeg på og regner med å nå rank 10 på 3-4 uker. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Går egentlig ikke etter noen spesiell Rank, spiller PvP for gøy og blåser egentlig i om jeg ranker eller ikke. Men foreløpig er jeg Rank 9, om jeg "satser" på en viss Rank vil jeg si 12. Fine Gloves om guilden din "aldri" får tatt Kazzak pga. random zerg-raids. "Random" Attack Power equipment <3. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er rank 10 atm.. ellllsker fullt pvp set på alliance rogue <3 ser så rå ut OT: Artex skaff deg ny oh dagger (hvis du ikke allered har det da) Lenke til kommentar
Choo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Rank 9 . går for 12 men SM er PvP server så konkuransen er ganske hard x_x (da mener jeg PvP og PvP fokusert server) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ga meg etter rank 11, ble møkka lei hele pvp-opplegget. Men fikk meg mounten jeg ville ha, og ferdig med exalted i AB/AV Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 samme som i forschen, eller ihvertfall tilsvarende Cpl ! ! ! ZOMG Epz. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Taper alt mener du vel 5663866[/snapback] uff, ja.. lengter tilbake til pvp specc og silvermoon, hvor horde vant 70-80% av kampene pluss, det hjelper ikke på når du nærmest oneshotta meg med en 3.8k crit mens jeg hadde flagget Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Rank 10 i dag 10 down, 4 to go Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Med min main, priest... Den beste ranken av alle: Rank 0. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ned til lvl 6 i dag:( men så har jeg heller ikke en eneste HK denne uken:) Men heretter skal jeg holde ranken og så sette inn nådestøtet og blir rank 10 når jeg får meg leilighet. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 rank 11 endelig ny mount <3 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Rank 4 på magen og på warlocken. Har ikke spilt på locken på en stund og siden jeg er evig guildless så går det bare i lvling og pvp Edit: Satser på å få magen opp i rank siden serveren warlocken er på (ravencrest) aldri vinner verken ab eller av. Kjekt å få både rep og honor når du først skal farme rank Endret 1. mars 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 1 - privat, 48 priest, har bare drept random horder jeg har møtt på i verden(les: stv) er nesten corporal da mangler kun få prosent, men blir nok ikke noe serriøs pvp før level 60 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har vert nesten rank6. Skal bli rank 9 eller 10 når jeg kommer i lvl60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå