marius16 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg ahr nå funnet ut att jeg må kjøpe meg nytt skjermkort, men aner ikke hva slaks type kort maskinen min klarer.. nå har jeg et kort som heter ett eller annet med ATI X6500PRO (er ikke sikker på tallene, men det var i alle fall ATI og noe PRO greier, og den har 128 i minne) Men nå har jeg sett att dette korte ikke helt takler mine spill liksom... Så hvordan ser jeg hva slaks grafikk kort jeg kan sette inn ? //Marius Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Gi oss resten av komponenten e PC'en Sjekk ut hvilke komponenter du har med everest Så viktisgt å få vite er om du har AGP-slot eller PCIe-slot til skjermkortet Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis du går inn i driver oppsettet så finner du det, det er høyreklikk på skrivebordet, egenskaper, innstillinger og avansert. I en av undermenyene så skal det stå enten AGP x4 eller x8, eller PCI Express x16 (kanskje også x8) Står det AGP så kjøp ett AGP kort, hvis PCI Express kjøp ett slik. Vet du hva slags PC du ellers har? CPU, Hovedkort, eller hvor gammel den er. Slik kan hjelpe litt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Gi oss resten av komponenten e PC'en Sjekk ut hvilke komponenter du har med everest Så viktisgt å få vite er om du har AGP-slot eller PCIe-slot til skjermkortet 5662634[/snapback] Everest er ikke tilgjenglig for oss forbukere mer, kun for proffe som kjøper. SiSandra gjør vel også nytten tror jeg (bruker Everest selv gidder ikke bytte enda) Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Hm, jeg aner ikke så mye om den pc'n, sitter ikke på den nå heller.. jeg trur den er kjøpt gjennom cinet, (hjemme pc greier) den er vel omlag ett år gammel nå, har intel pentium 4 3,2.. og 1024 i minne.. det er jo liksom det jeg husker da.. får vel sjekke når jeg kommer tilbake ditt.. //Marius Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Da er det nesten sikkert at den har PCI Express, men sjekk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå