Scotty Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Heisann! Jeg trenger litt hjelp her! Jeg håper at en moderator ikke vil stenge denne tråden da det ikke er programmet som skal diskuteres, men problemet. Spørsmålet: Hvordan finner jeg ut "Incomming TCP Listen Port"? (se vedlegg) Endret 28. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Port forward 5662537[/snapback] Tusen takk! Bare et problem, jeg har Draytek Vigor 2900 serien Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Port forward 5662537[/snapback] Tusen takk! Bare et problem, jeg har Draytek Vigor 2900 serien 5662750[/snapback] Sakset fra DryTek.no " DrayTek Vigor 2900 har en innebygget funksjon som kan blokkere bruk av P2P fildelingsprogrammer som Kaaza, Imesh, WinMX osv. Denne tjenesten er perfekt for bedrifter som ønsker at de ansatte jobber fremfor å laste ned filer i jobbtiden." Men du kan jo sjekke her står iallefall om åpning av porter til Azuerus Bit torrent klient http://www.draytek.no/ruteroppsett/vigor_ports.htm Endret 25. februar 2006 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Sakset fra DryTek.no " DrayTek Vigor 2900 har en innebygget funksjon som kan blokkere bruk av P2P fildelingsprogrammer som Kaaza, Imesh, WinMX osv. Denne tjenesten er perfekt for bedrifter som ønsker at de ansatte jobber fremfor å laste ned filer i jobbtiden."Men du kan jo sjekke her står iallefall om åpning av porter til Azuerus Bit torrent klient http://www.draytek.no/ruteroppsett/vigor_ports.htm 5663610[/snapback] Ok, takk. Fant det i linken du viste til. Men det er fortsatt et problem! Hvis du ser under Programvare i linken så finner du Azureus. Så står det: 1. Trykk på menyvalget "NAT Setup" og "Port Redirection Table". 2. Finn en ledig linje og legg inn følgende informasjon. Private IP er din maskins lokale IP adresse. Jeg har lest manual etter manual nå, og har endt opp med dette ifra den engelske versionen på medfølgende cd.. The following sections describe the web configuration for setting up the NAT facility, including specific configuration information and any limitation it has. One can find the entrance of this setting, as depicted in the following figure, after clicking the "NAT setup" in the Advanced Setup of the main menu Det er da det nederste jeg peker ut her. Med 'main menu', mener de da menyen på cden? Det er isåfall ingen NAT Setup på menyen der. Har også installert alt av software på cden for å gå igjennom, finner ikke engang ordet NAT noensteder innen programvaren. Noen ideer til hva jeg kan gjøre videre nå? Mvh Scotty Glem det hele, har fikset alt nå Endret 28. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå