iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå er build 689 kommet. Last ned her: http://download.microsoft.com/download/6/0...senger_Beta.exe Skjermbilder: Denne versjonen logger seg inn på 1-2 sekunder. Den er utrolig rask! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Likte designet rundt mye bedre denne gangen. Likte derimot ikke de lysegrønne "kontaktene". (Bilde 3 hos Dell_9200). Lyden når folk logger inn var tøff! EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver... Eks: Håkon | says: Vet ikke. Kommer du? Endret 3. mai 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
roac Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver... Eks: Håkon | says: Vet ikke. Kommer du? 6035802[/snapback] Det kan skrus av i innstillinger, men det var det desidert beste med denne builden Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ah, likte designet her osv.. Noe som egentlig er nytt? utentatt litt utsene, farger knapper osv.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver... Eks: Håkon | says: Vet ikke. Kommer du? 6035802[/snapback] Det kan skrus av i innstillinger, men det var det desidert beste med denne builden 6036269[/snapback] Likte ikke dette jeg heller, men finner ikke noe i innstillinger. Kan du si meg hvor man finner dette? Endret 3. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Har versjon 8.0566 med a-patch eller messpatch eller hva faen det var for noe nå.. HVis jeg oppdaterer til siste versjon mister jeg patchinga da? Husker ikke hvordan det fungerer.. Også går den "Du har betainvitasjoner. Klikk her for å dele Messenger med familie og venner." bort da også? edit: Samma det.. Laster ned nyeste uansett.. Endret 3. mai 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Likte ikke dette jeg heller, men finner ikke noe i innstillinger.Kan du si meg hvor man finner dette? Jeg fant, jeg fant! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har versjon 8.0566 med a-patch eller messpatch eller hva faen det var for noe nå.. HVis jeg oppdaterer til siste versjon mister jeg patchinga da? Husker ikke hvordan det fungerer.. Også går den "Du har betainvitasjoner. Klikk her for å dele Messenger med familie og venner." bort da også? edit: Samma det.. Laster ned nyeste uansett.. 6036714[/snapback] Jeg vil tro du må gjøre det samme for hver nye build. Det kan være at du må ha en ny versjon av Messpathc, A-patch osv. Likte ikke dette jeg heller, men finner ikke noe i innstillinger.Kan du si meg hvor man finner dette? Jeg fant, jeg fant! 6036842[/snapback] Takk. Irriterer meg grønn. Idéen er god, men man burde hatt en strek mellom svarene i det minste. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ah, så det er det den innstillingen er til. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Bruker nå 8.0.0566 .. og sliter med at over tid, så spiser den mye CPU. Først bruker den 1-2%, noe som er ok i mine øyne. så legger den seg på 30% ... noe som er oppsigelsesgrunnlag. Til slutt konsumerer den 60-70% noe som legger lista ved politianmeldelse snart Noen som har opplevd noe ligende, og evt har en walkaround for dette? Har patchet med mess.be patch, men det skal vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Min ligger på 1 - 2 %, og det har den gjort siden jeg lastet ned tideligere i dag. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Bruker nå 8.0.0566 .. og sliter med at over tid, så spiser den mye CPU. Først bruker den 1-2%, noe som er ok i mine øyne. så legger den seg på 30% ... noe som er oppsigelsesgrunnlag. Til slutt konsumerer den 60-70% noe som legger lista ved politianmeldelse snart Noen som har opplevd noe ligende, og evt har en walkaround for dette? Har patchet med mess.be patch, men det skal vel ikke ha noe å si? 6037140[/snapback] Løsningen er veldig enkel: Installer en nyere versjon! Produktet er fortsatt i Beta, og vanlige problemer som minnelekasjer blir kontinuerlig fikset. Last ned en ny versjon og se om problemet fortsatt er der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvor fort kommer a-patch eller messpatch egentlig? Hater all den stygge dritten av reklamer og greier.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvor fort kommer a-patch eller messpatch egentlig? Hater all den stygge dritten av reklamer og greier.. 6037241[/snapback] http://apatch.ikhost.com/ Den er kommet Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 nyere? finnes det nyere enn .0566? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 nyere? finnes det nyere enn .0566? 6037252[/snapback] Hvis du ser på toppen av denne siden finner du ikke link til 689... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 sorry. Det første man blir blind på er øynene Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 sorry. Det første man blir blind på er øynene 6037288[/snapback] Det er sant! Denne nye builden er mye raskere og mer stabil enn den forrige. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja lasta ned den, men fikk feilmelding på at eneste versjon den støttet var 8.0.0566.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ja lasta ned den, men fikk feilmelding på at eneste versjon den støttet var 8.0.0566.. 6037314[/snapback] Eneste hva støttet? ID-en din? Edit: Jeg ble invitert til å bli med å teste betaen av en en som hadde betaen, så du må nok bli invitert for å teste build 689. Det kan være at 566 er den siste betaen som hittil er public. Ærlig talt: Jeg vet ikke. Prøv. Endret 3. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå