Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker det å sende offline meldinger (sånn at man får meldingen når man logger på) til folk som ikke bruker WLM 8?

5676825[/snapback]

Trur det funker hos meg. :)

(tidligere bruker av MSN 7.5)

Nå er den nyeste versjonen på nedlasting. For vel teste ut dette her. :)

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvordan man gjør slik at sangen man spiller i Winamp (v5.21) kommer opp under "What I'm Listening To" i Windows Live Beta (v8.0.0566)?

Jeg vet at det gikk ann med tidligere versjoner av Messenger, men har ennå ikke fått det til med denne nye...

Lenke til kommentar

Jeg er uenig, min erfaring er at 8.0.0683 med apatch bruker mindre minne enn siste 7.5 med apatch... Ligger nå på ca20-40 mb avhengig av aktivitet, med 7.5 kunne den fort bli 65+ mb, og den minsket ikke på minnebruk når aktiviteten datt.

Messengervinduet mitt er alltid oppe. Kjører XP x64.

PS: hvor mange har egentlig et reelt problem med 30-40-50-60-70-80 mb rambruk? Det begynner å bli mange som har 1024+ ram på pc'en...

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som synes at msn etter 6.0 ser mer og mer ut som trashy shareware versjoner?

Det gjør vondt å se på msn 7.5 og nå kommer dette med nye mer vulgære farger...

Æ blir helt trollat!

5998483[/snapback]

Det finnes da nok av tjenester intrigert og freeware som kan gjøre MSN like "pen" som før. Og selvfølgelig må microsoft utvikle seg, vis de skal holde på den største chattegruppen. Nemlig fjortiss jenter og gutter. Klandrer dem ikke ;)

Les ett par poster her og videre i forumet og du finner ett svar på dine problemer :)

Lenke til kommentar

For å si det slik:

Jeg er 17 år, altså fødd i 1989.

Jeg elsker amcar fra 80-tallet.

Liker hvordan 80-tallet var generelt.

Likte bedre BarneTV før enn nå. Altså da var det Sesam Stasjon og slikt. Nå er det bare moralTV og animerte drittserier.

Vil ha Smørøyet tilbake.

Ja, jeg likte bedre ting slik det var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...