Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Har fått noen snåle problemer i det siste.

 

fikk beskjed om auto update...greit nok. Den funket jo selfølgelig ikke. ( har lest løsningen nå i ettertid)

 

Prøve å avinstalere for å installere igjen men da får jeg bare opp denne meldingen:

 

Den prøver ikke engang å logge inn. Jeg trykker logg inn knappen å feilmeldingen kommer med en gang :hmm:

 

EDIT: Får logget på windows messenger :hmm:

post-22675-1141238656_thumb.jpg

post-22675-1141238667_thumb.jpg

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk løst feilen nå.

 

Fant en laaaaaaaang oppskrift. Skal se om ikke jeg finner den igjen å legger den ut her.

 

 

f you are using Windows Live Messenger Beta, please follow the steps below:

 

1. Clear the SSL Cache:

* Start Microsoft Internet Explorer.

* On the Tools menu, click Internet Options, and then click the Content tab.

* Under Certificates, click Clear SSL State.

* When you receive the message that states that the SSL cache was cleared successfully, click OK.

2. Clear the temporary Internet Files:

* Start Microsoft Internet Explorer.

* On the Tools menu, click Internet Options, and then click the General tab.

* Under "Temporary Internet Files", click on "Delete Files".

* Check "Delete Offline content" and click on OK twice.

3. Reregister SSL security libraries. To do this, click Start, click Run, and type in each command below and hit ENTER.

Note: After each command is executed successfully, you will receive a "DllRegisterServer succeeded" message. Wait until you receive this message before you continue to the next command.

* REGSVR32 softpub.dll

* REGSVR32 wintrust.dll

* REGSVR32 initpki.dll

* REGSVR32 Rsaenh.dll

* REGSVR32 Mssip32.dll

* REGSVR32 Cryptdlg.dll

* REGSVR32 Dssenh.dll

* REGSVR32 Gpkcsp.dll

* REGSVR32 Slbcsp.dll

* REGSVR32 Sccbase.dll

4. Remove all Microsoft related entries from the "Untrusted Publishers" list.

* Open Internet Explorer.

* Click on the Tools menu followed by Internet Options.

* Go to Content tab.

* Choose Certificates.

* Go to Untrusted Publishers tab.

* Delete all the entries in Untrusted Publishers that have Microsoft Corporation under the "Issued to" list.

5. Adjust your Microsoft Internet Explorer security settings:

* Start Internet Explorer.

* On the Tools menu, click Internet Options, and then click the Advanced tab.

* In the Security section, make sure that all the following check boxes are selected:

o Clear the Check for server certificate revocation check box.

o Use SSL 2.0

o Use SSL 3.0

6. Verify the date and time settings on your computer:

* Click Start, click Run and type in control timedate.cpl and hit ENTER.

* Verify that the date and time settings are set correctly.

7. Clear the entry in the Hosts file:

* Click Start, click Run and type %windir%\system32\drivers\etc and hit ENTER.

* In the Microsoft Windows Explorer folder window that opens, look for the Hosts file.

* Right-click the Hosts file, click Open with, and then click Notepad.

* Delete any entries that relate to the passport.com domain, such as Loginnet.passport.com, LoginMSNIA.passport.com, or Login.passport.com, passport.net

* Save and then close the Hosts file.

8. Clear the DNS cache:

* Click Start, click Run, type cmd, and then click OK.

* At the command prompt, type ipconfig /flushdns, and then press ENTER. This command flushes all the DNS entries that have been cached.

9. Restart the computer and try to sign into Messenger again.

10. If you are running a firewall, and if the computer is running third-party (non-Microsoft) software or firewall software, such as ZoneAlarm, Norton Internet Security, or McAfee, make sure that the software is set to let MSN Messenger operate, and then try to sign in to MSN Messenger again. Visit the following Web site for information about the most common firewalls:

* http://messenger.msn.com/help/issues.aspx

 

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har et annet problem med denne versjonen. Hver gang jeg skal minimere den til systray kræsjer programmet. Jeg får den samme feilen hver gang, får beskjed om å sende feilmelding noe jeg begynner å bli lei av. Vedlagt bildet av den vanlige feilen.

 

Om jeg ikke derimot legger den ned til systray, dvs ikke klikker på X i høyre hjørnet, men den _ så funker programmet og henger seg ikke.

 

Har lagt inn programmet på nytt, siste oppdatering av XP SP2 på plass...

 

Noen som har noen gode tips?

post-16258-1141371298_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mm, synes de snart kan slippe ut hele greia snart :innocent:

 

Kan jo kanskje være positivt at ikke flere versjoner er gitt ut ennå, det betyr at det ikke er noen kritiske feil iallefall og mindre å rette på = Altså kortere tid til de kan slippe ut en trygg versjon :)

Lenke til kommentar

Noen fler som har fått

The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.

 

?? :dontgetit: Er bare til noen det kommer sånn da..

 

 

Begynner å bli ganske lei at det er så ustabilt nå.. Her klikker det hvertfall opptil flere ganger om dagen.. Vurderer å skifte tilbake til 7.5 som det ikke var noen problemer med.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
betaversjonen min døde i dag. jeg får rett og slett ikke logget på mer.

 

noen som har samme problemet? hvordan løse det?

5793279[/snapback]

 

Har du invite? eller satset du på uten, pga noen har ennå problemer uten invite selvom den er public :)

5794615[/snapback]

jeg invita meg selv en 5-6 ganger, så funka det

Lenke til kommentar

Nå har endelig svaret kommet for alle som ikke får logget inn, og invite greiene er nå offisielt død!

 

Årsaken til at mange i det siste ikke har fått logget inn uansett invite eller ikke er pga microsoft krever at man godkjenner retningslinjene til WLM 8 først. Først da vil man få tilgang fult og helt.

 

Slik gjøres dette

 

Kilde Mess.be

 

1. Logg inn på din passport konto du bruker for msn for eksempel via hotmail, eller denne adressen

2. Klikk her og trykk på 'I agree'

3. Klikk på last ned knappen :)

 

Med dette skal det fungere for alle!!

 

Til moderatoren som har fått min rapportering, beklager snakket om feil tråd siden dette er snakk tråden :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

joda, funka med invites, måtte bare vri litt på det for å få det til å funke. Logge ut og så inn igjen eller noe, husker ikke helt hvordan det gikk til. men det gikk da. Har jo fortsatt ikke fått noen mail fra MS med link, etter at jeg signa opp på den offisielle betan i går. :hmm:

 

Har ihvertfall funnet en bug. Bakgrunner funker veldig dårlig på min. Satte opp en bakgrunn, og hver gang jeg prøvde å bli kvitt den frøys programmet og jeg måtte restarte msn. Tilslutt ble løsningen å slette alle bakgrunner via explorer og starte maskina på nytt. Nå plages jeg ikke av stygg bakgrunn :w00t:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...